Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleren voor bruidskindjes

  30-4-2007 15:24:24
Hallo,
Weet er iemand een winkel zijn in West ( of eventueel Oost -) Vlaanderen waar ze goedkopen suitekleedjes voor bruidskindjes ( jongens ) verkopen ?

Alvast bedankt
Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1193


Wendy

 Meld misbruik30-4-2007 23:27:18

Hey Mieke,

In Alfabri hebben ze kledij van Gymp van de collectie van vorig jaar aan minder dan helft van de prijs. Wij hebben kleren gekocht uit de communiecollectie voor onze bruidskindjes.
Nu moet je maar eens de zoekfunctie gebruiken, heb hier eerder op forum al eens adres en openingsuren gepost.

Groetjes

Wendy



Els
22-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:43:21

Mieke,

Wij hebben de tenues vorige week in de C&A gekocht. Het zijn 2 meisjes en voor elk hebben we € 50 betaald; legging, jurkje erover, giletje en handtas. Alles in beige en bruin. Uit de communielijn én als een maat er niet meer was, kijken ze of het nog kan nabesteld worden. Wij waren super tevreden en de meisjes ook. Liever iets waar ze achteraf nog wat aan hebben dan een dure outfit die niet vuil mag worden.

Els
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...