Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

claire de femmes - aan anne

30-4-2007 13:29:21
hey,

is het mogelijk om de website eventjes te posten? Ik heb er namelijk naar gezocht en nog niets gevonden.

Groetjes,

evelien

evelien
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 207

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik30-4-2007 14:57:31

Is het dit wat je zoekt ? :
www.clairdefemme.be

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik1-5-2007 10:30:09

Hallo,
Hier is het webadres
http://www.clairdefemme.be/
Veel zoekplezier en als je iets gevonden hebt laat maar weten hé. De mijn is van de Tomy collection.

Groetjes
Anne

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik1-5-2007 12:30:45

spreken ze in die winkel ook enkel frans?

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 6:54:19

hallo evelien ja daar spreken ze over het algemeen frans enkel de man zou naar het schijnt nederlands spreken maar die heb ik nog niet gezien mijn jurk komt ook van daar en is ook van de tomy collectie. Die winkel is echt een aanrader voor iedereen is daar iets en allemaal betaalbaar. Groetjes chantal

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 9:38:22

Hallo chantal,
Welk kleedje heb jij gekozen ?

Aan Evelien, ik zou het niet weten of ze daar nederlands praten, tja ik ben er direct in het frans begonnen. Maar ik denk dat ze daar wel hun best zouden doen om in jouw taal te spreken, ze zijn er gewoonweg super vriendelijk. Dat is toch de ervaring dat ik heb meegemaakt.

Groetjes
Anne
21.09.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...