Terug naar overzicht
hey, ik zie hier streekgenoten, kan dit?ik ben van herne - tollembeek...
Hey Mieke,Sorry voor de late reactie maar ik had gisteren mijn vrijgezellenavond.Dat klopt, ja. Ben jij uit de buurt?Groetjes, Sissi
Ja wij gaan bouwen in Denderwindeke maar ik ben een vriendin van Tinneke Aelbrecht en zij vertelde me van uw trouw...Hopelijk is je vrijgezellenavond goed meegevallen, dat staat mij binnenkort ook te wachten...Lieve groetjesMieke
Aan Sissi,Hopelijk dat ze dit leest,ik heb haar e-mail adres niet:Sissi,zou je onze demo videoreportage kunnen terugbrengen?Videomanie
Hey Mieke,Amai seg, wat is de wereld klein.Van waar ken je Tinne?Mijn vrijgezellen was super en ik hoop dat de jouwe even tof mag worden.Aan Theo,Aangezien wij 10 e waarborg betaald hadden en binnen de 3 weken de demo moesten terug brengen (en het nu al langer is) dacht ik dat ik die niet meer kon terug brengen. Maar ik zal hem zeker terug bezorgen.Groetjes, Sissi
Heb samen met haar op luchthaven gewerkt... en kom misschien wel eens even piepen als je trouwt voor de kerk.Veel plezier alvast en geniet ervanMieke 7/7/7