Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pitteleer huren

  28-4-2007 21:27:58
Hallo,

Weet er iemand waar je een pitteleer kan huren? Liefst ergens in de provincie Antwerpen. Hoeveel kost dat ongeveer?

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2626


Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik29-4-2007 23:26:08

Hoi Evi,

Die van ons komen van Smets Taylors in Mechelen, maar zitten ook in Brasschaat. De huur is 95 euro, een hemd moet je kopen en dat kost 45 euro.

groetjes,

Wendy



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik30-4-2007 8:00:30

Hi Evi,

Onze jacquets komen ook van bij Smets Taylors maar dan van Brasschaat. We zijn daar al meermaals kledij gaan huren en steeds zeer tevreden over de service. Ik heb hen wel op voorhand gebeld om een afspraak te maken omdat we met alle mannen van de suite tegelijk zijn gaan passen. Op dat moment heb ik ook een paar specificaties gegeven, mijn papa is nogal groot en struis vandaar. En op dat moment zorgen ze ervoor dat ze deze maten zeker ook in de winkel hebben hangen. Volgens mij is de winkel in Mechelen wel groter.

Ik weet ook dat er een winkel is op de Mechelsesteenweg in Antwerpen die kledij verhuurt en ook 1tje op de Grote Steenweg in Berchem, ik ken wel de namen niet van de winkels.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik30-4-2007 14:01:04

Hey,

in Nieuwkerken, iets voor sint-niklaas als je van antwerpen komt kan je bij De Prijcker pitteleers huren, en dat aan een heel democratische prijs.
Je kan hen altijd bellen op het nummer 03 776 38 13
hun website: http://www.deprijcker.be
Groetjes en veel succes

Isabelle
19/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...