Terug naar overzicht
In West-Vlaanderen heb je in Meetkerke de Pottemakershoeve en de Roode Poort...Ik zou zeker wijn laten serveren moest ik jullie zijn.Is het een dubbel buffet: eerst vis en daarna vlees? Dan zou ik beiden doen: alé, rood en wit/rosé.Onze zaal meldde voor een receptie van 2 uur reken je ongeveer een halve fles schuimwijn per persoon (3 glazen en er zijn ook fruitsapdrinkers bij é) Voor 3 uur dan dan 4,5 glas => 1,5 fles per 2 personen => 150 flessen (???)Wat is "achteraf ook bier"??? Want dan vermoed ik dat je minder moet rekenen. Persoonlijk vind ik 1 glas in 40 minuten weinig, ik zou per 30 minuten rekenen (met een hapje en een babbel kom je er dan wel denk ik)...Voor een avondfeest receptie (ongeveer een uurtje) rekenen ze 2 glazen/persoon => 1 fles voor 3 personenWeet je neef niet hoeveel te voorzien???Groetjes,Ilse12 mei 2007
Dag Nele,Vermits je neef een traiteur is neem ik aan dat hij voldoende ervaring en kennis heeft om op je vragen te antwoorden.Bovendien hij kent beter dan wie ook de verbruikrsgewoonten en voorkeuren van een deel zijn gasten ( familie)Succes,Freddy
als je de drank bij een brouwer haalt, mag je vaak de niet aangestoken bakken en flessen teruggeven.