Terug naar overzicht
Hallo Ilse,Van de zaal heb ik enkel een bewijs van betaling voorschot en kerk idem dito dan jou.groetjes,evy
Wij hebben ook nergens papieren van. Enkel betalingsbewijzen, en die houden we natuurlijk wel bij.Maar voor de rest: geen enkele bevestiging op papier.Van je offerte zou ik wel een kopie maken voordat je deze terugstuurt.
Hey Ilse, Voor het vastleggen van onze feestzaal hebben we een voorschot moeten betalen en ineens een kwijting van meegekregen waarop de vastgelegde datum tevens vermeld staat. Ik vermoed wel dat eens je die offerte teruggestuurd hebt je ook een bewijs zal toegestuurd krijgen. Voor de kerk hebben wij ook niks op papier staan. Hierop zal je moeten vertrouwen denk ik.Groetjes Debby220607
Van de zaal hebben wij een contract gekregen.Bij de ondertrouw voor de kerk maken ze alle papieren in orde, maar krijg je zelf niks van.Van de traiteur hebben wij de menu gekregen en den uitleg welk we nog moesten doen een week voor den trouw.
Wij hebben nergens schriftelijke bevestigingen van, behalve de offertes. Ook hebben wij nergens aanbetaald. Maar ik maak me daar echt niet druk om. Het wordt overal anders gedaan.
Hoi Ilse, hetgeen ik gedaan heb is naar elke firma zelf een document opgesteld met de vraag of zij dit ondergetekend konden terugsturen. WIj hebben enkel van onze feestzaal offerte + bevestiging, bestelbon van drukker,DJ en Fotograaf + voorschotbewijs, maar van de rest ook niets, ik hou wel alle mailtjes enzo bij, moesten er problemen zijn..Veel succes !!Sarah15/09/07