Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijks-skireis

25-4-2007 16:44:45
Hey,

Isser al iemand als huwelijksreis gaan skiëen? Wij zijn alletwee dol op skieën. Aangezien we trouwen op 16/02/2008 en zowiezo gaan skieën in de winter, wouden we hier onze huwelijksreis van maken.
Alleen vind ik hier geen informatie over! We willen geen "gewone" skireis, maar willen echt verwend worden in een superhotel met alles erop en eraan :)
Gaat er iemand ook skieën?
Iemand meer info hierover?

xxx
Kim

Kim
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 460

Bie
27-10-2007
 Meld misbruik25-4-2007 20:50:28

Hoi Kim,

Superidee om te gaan skiën als huwelijksreis!
Als ikzelf in de winter trouwde, zou ik dat ook doen!
Ik kan je niet echt aan info helpen, maar wel het skigebied Val Thorens in de Franse Alpen aanbevelen! Het is het hoogste skigebied van Europa en dus absoluut sneeuwzeker. Bovendien kan je voor je skipas uitbreiding boeken voor Les trois vallées en heb je op die manier een meeega-skigebied. Er zijn daar zeker heel leuke hotelletjes, onder ander eentje waar een kok zit die michelinsterren kreeg!
Ik ben zelf net 2 weken terug van Val Thorens en zou meteen opnieuw vertrekken!

Veel succes!

Bie

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik26-4-2007 8:51:21

Hi Kim,
wij trouwen eind december en zijn ook van plan naar de sneeuw te gaan. Ik wil graag ook iets speciaal/ iets meer en ben nu op zoek naar een hotel met jacuzzi en sauna (en charme + privacy).
Veel succes met je zoektocht !

Marjo
30-6-2007
 Meld misbruik26-4-2007 10:14:47

Hé Kim,

Ben jij dat? Hi hi.

grtjs,

Marjo

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik26-4-2007 10:22:57

Helaba Kim,

We trouwen ook in februari 2008 (02-02-2008) maar we gaan ni gaan skiën (wij gaan voor Argentinië)... Om wel in luxe te gaan skiën zou ik in google val d'isere intikken (+ luxe jacuzzi) dan kom je bij de luxe hotels (wel +- 200 euro per nacht). Ik ben daar al geweest, wel blijven logeren bij vrienden, super mooi en ongelooflijk goede pistes!!

Veel succes,
Groetjes,
Sheron

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik26-4-2007 10:24:53

een voorbeeldje (heb zitten googlen en dit vond ik een topper):

http://www.pv-holidays.nl/scripts/fiche_produit.php?id_...

Greetz

Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik26-4-2007 12:14:19

Sheron,

wij trouwen op dezelfde datum... weet nog niet wat we gaan doen voor huwelijksreis, waarschijnlijk een iets langere citytrip (we hebben al twee kindjes en willen die nog niet te lang alleen laten),

Vix

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik26-4-2007 15:13:31

Helaba Vicky,

Super!! Eindelijk iemand die op dezelfde dag trouwt! Wij trouwen enkel voor de wet in Leuven. Waar zitten jullie ergens? We gaan erna eten met de dichte familie (zo'n 50 man! het is wat uit de hand gelopen)in de Adelijke Belofte gaan eten en in augustus geven we een bbq en fuif voor vrienden en familie in Lille (naast Herentals).

Groetjes,
Sheron

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-4-2007 20:41:25

Hey Kim,

ik ken wel niets van skiën, maar wij gaan al 10 jaar in de zomer naar Kitzbühel in Oostenrijk. Dat is een zeer mooi en idyllisch dorpje, en naar het schijnt zijn de skipistes in de winter daar fantastisch. Het hotel dat ik je kan aanbevelen is Romantikhotel Tennerhof, heel luxueus, restaurant met Michelin ster en zoals de naam zelf zegt, romantisch :). Ik wou zelfs eerst daar trouwen,maar tis er uiteindelijk niet van gekomen.

Veerle

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik27-4-2007 10:49:10

Hey,

waarom kiezen jullie geen bestemming waar je wellicht nooit meer naartoe zal gaan om te gaan skiën. Ik denk bijvoorbeeld aan Lapland of Canada? In Lapland kan je logeren in het ijshotel en kan je naast skiën ook tochten maken met hondensleeën enz... Ik trouw op 8 december 2007 en we hebben dit ook even overwogen, maar mijn vriend kan geen verlof krijgen in die periode, dus we stellen onze huwelijksreis tot maart of april 2008 en dan trekken we naar de zon (Carraïben)...

Evelien x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...