Terug naar overzicht
Hi Bieke,Ik ben ook nieuwsgierig naar mijn vrijgezellendag (of misschien wel weekend) Ik weet zelf niet wanneer het zal plaatsvinden. Billy is denk ik al wel op de hoogte want hij zei me dat hij een mailtje had gekregen van mijn getuige.Bij ons gaan de mannen een weekendje zeilen. Ze komen Billy vrijdagavond ophalen en ze zijn zondag terug thuis. Ze vertrekken trouwens op jullie huwelijksdag. De mannen hebben zich al wel versproken (en ikke maar heel de tijd mijn best doen om mijn mondje te houden) dus hij weet al dat ze een weekend weg gaan, ook wanneer het is en dat het in het buitenland is. Laat zeker weten hoe het is geweest é.Groetjes,Véro
Mijn vrijgezellenavond gaat nu vrijdag zijn. Bij ons is het altijd een avondje omdat we drukke agenda's hebben en het heel moeilijk vinden om iedereen een weekend mee te krijgen.Ik heb alleen moeten doorgeven welk ik dan wou eten. Voor de rest heb ik er geen gedacht van waar we naar toe gaan.Ik ben dus ook reuzebenieuwd.Mijn toekomstige man weet niets van zijn vrijgezellenavond. Hij zei van 't weekend zelfs al dat hij dacht dat hij er geen ging krijgen ;-)
Hey Bieke,Ik denk dat ik hier een beetje 'de vreemde eend in de bijt' ben...Mijn vriendinnen zijn deze week de eerste keer samengekomen om te vergaderen over mijn vrijgezellenavond/dag/weekend, I don't know...(wij trouwen op 31aug, dus nog redelijk veel tijd)Ze belden me al direct op die avond en ik mocht 5 dingen zeggen die ik absoluut niet wilde doen. Dat heb ik dan gedaan (als je die graag wil weten, wil ik je dat wel vertellen, maar dat ga ik hier niet op het formum zetten :-) )Dus nu ben ik eens benieuwd. Ik hoop dat ze het plezant houden, want ik zou niet willen dat ze allerlei dingen doen om mij echt te 'pesten' en dat het eindigt in mineur. Ik ga ervan uit dat het plezant word en als het voorbij is laat ik weten hoe het nu was.Groetjes,Véronique
Hallo,Mijn vrijgezellenavond was vorige week vrijdag en ik heb me echt ENORM geamuseerd.Ik was wel 'n beetje nerveus omdat ik niet wist wat er ging komen, maar eenmaal m'n eerste opdracht er was...Ik heb €28 verdiend met snoepverkoop (en maar ca. 10 snoepen verkocht :-p en één keer de WC madam betaald [was 40cent])Groetjes,Ilse12 mei 2007