Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn vrijgezellendagje komt eraan!

25-4-2007 13:58:20
hey meiden, binnen 23 dagen trouwen wij! en zaterdag is het vrijgezellen. Het weer gaan we normaal al mee hebben... Ik begin al wel benieuwd te worden, want onze vrienden hebben het fantastische idee gehad om elke dag een envelopje in de bus te steken.
Maandag was het: zorg dat je goede wandelschoenen aan hebt.
dinsdag: is je ondergoed sexy genoeg?
Vandaag zit er een brief voor mijn vriend in de bus: ben benieuwd wat daar op zal staan.
Ik begin me echt af te vragen wat ze allemaal van plan zijn met mij!!!
Ik zal jullie op de hoogte houden! Iemand tips waaraan we zeker moeten denken voor we de deur uitgaan...

nerveuze groetjes van een aftellend bruidje in spe

Bieke
180507

bieke
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 218

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 14:11:39

Hi Bieke,

Ik ben ook nieuwsgierig naar mijn vrijgezellendag (of misschien wel weekend) Ik weet zelf niet wanneer het zal plaatsvinden. Billy is denk ik al wel op de hoogte want hij zei me dat hij een mailtje had gekregen van mijn getuige.

Bij ons gaan de mannen een weekendje zeilen. Ze komen Billy vrijdagavond ophalen en ze zijn zondag terug thuis. Ze vertrekken trouwens op jullie huwelijksdag.
De mannen hebben zich al wel versproken (en ikke maar heel de tijd mijn best doen om mijn mondje te houden) dus hij weet al dat ze een weekend weg gaan, ook wanneer het is en dat het in het buitenland is.

Laat zeker weten hoe het is geweest é.

Groetjes,
Véro

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 15:16:36

Mijn vrijgezellenavond gaat nu vrijdag zijn. Bij ons is het altijd een avondje omdat we drukke agenda's hebben en het heel moeilijk vinden om iedereen een weekend mee te krijgen.
Ik heb alleen moeten doorgeven welk ik dan wou eten. Voor de rest heb ik er geen gedacht van waar we naar toe gaan.
Ik ben dus ook reuzebenieuwd.

Mijn toekomstige man weet niets van zijn vrijgezellenavond. Hij zei van 't weekend zelfs al dat hij dacht dat hij er geen ging krijgen ;-)

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik25-4-2007 15:40:29

Hey Bieke,

Ik denk dat ik hier een beetje 'de vreemde eend in de bijt' ben...
Mijn vriendinnen zijn deze week de eerste keer samengekomen om te vergaderen over mijn vrijgezellenavond/dag/weekend, I don't know...
(wij trouwen op 31aug, dus nog redelijk veel tijd)

Ze belden me al direct op die avond en ik mocht 5 dingen zeggen die ik absoluut niet wilde doen. Dat heb ik dan gedaan (als je die graag wil weten, wil ik je dat wel vertellen, maar dat ga ik hier niet op het formum zetten :-) )
Dus nu ben ik eens benieuwd. Ik hoop dat ze het plezant houden, want ik zou niet willen dat ze allerlei dingen doen om mij echt te 'pesten' en dat het eindigt in mineur.
Ik ga ervan uit dat het plezant word en als het voorbij is laat ik weten hoe het nu was.

Groetjes,
Véronique

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik27-4-2007 8:14:34

Hallo,

Mijn vrijgezellenavond was vorige week vrijdag en ik heb me echt ENORM geamuseerd.

Ik was wel 'n beetje nerveus omdat ik niet wist wat er ging komen, maar eenmaal m'n eerste opdracht er was...

Ik heb €28 verdiend met snoepverkoop (en maar ca. 10 snoepen verkocht :-p en één keer de WC madam betaald [was 40cent])

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...