Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

la sposa

  25-4-2007 9:43:44
hallo
ik heb net gebeld om mijn kleedje eens opnieuw aan te passen en ik kreeg een snakkend antwoord bij la sposa in roeselare ze sturen nu ergens een brief naar je als je kleed binnen is dan pas mag je een afspraak maken. Ik had het graag nog eens gepast maar dat is nog niet mogelijk. Heeft er dit ook al iemand mee gemaakt.
elke 14/07/2007

elke
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 940


virginie
30-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:49:42

Heb daar zelf niet geweest, maar het is de eerste keer niet dat je hoort dat ze daar niet zo vriendelijk zijn.
Klant is toch koning e zeg. Ik zou anders eens persoonlijk gaan, als jij nog eens wil passen moet dit toch mogelijk zijn!



Tine
14-7-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:54:19

Hoi Elke, eerst en vooral, wij trouwen op dezelfde dag, het wordt zeker een prachtige dag!!
Bovendien kom ik nu toch wel net hetzelfde tegen als jij..
Ze hadden me (in november!) gezegd dat ik vanaf mei mn eigen kleedje mocht komen passen. Ik bel dus gisteren om een afspraak te maken in mei, omdat ik wel zeker ben dat het daar nu heel druk is, en omdat ik hen de tijd wil geven dat in te plannen....
Krijg ik net hetzelfde antwoord als jij, dat er nu een brief wordt opgezonden en dat je dan pas mag contakt opnemen om te gaan passen.....ook op een behoorlijk korte manier, bijna snakkerig zoals je zegt...
Ikke natuurlijk een beetje in mn mond geblazen, het gaat hier verdomme wel om mn trouwkleed, hé...
Bovendien heeft het genoeg gekost (het is Ian Stuart waar ik in trouw) en vind ik dat de service achteraf wel even goed mag zijn dan bij het kiezen (toen waren ze zooooo vriendelijk, ha ja, ze moesten nog verkopen...)...
Toen we in maart daar zijn geweest met de suite waren ze ook heel onbeleefd met als resultaat dat we ginder dus niks hebben gekocht, hé, stom van hen natuurlijk!!!
Ik hoop maar dat we gauw bericht krijgen, en ik ga er ook op staan om twee keer nog te gaan passen, één keer in juni, en dan de laatste keer een week voor de trouw ofzo, dat het zeker allemaal piekfijn is, dat zijn ze me zeker verplicht, en anders zal het daar gaan stuiven in Roeselare, wees daar maar zeker van!!!
Laat je weten via t forum als je je brief hebt gekregen? Kga dat ook doen...aangezien we dezelfde dag trouwen zou dat toch moeten gelijklopen ongeveer, hé...
Succes met de laatste voorbereidingen,
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 11:02:34

Hi Elke,
Hi Tine,

Als ik jullie was zou ik eens langs de winkel gaan en op die manier een afspraak proberen te maken. Wat denken ze wel niet, hun klanten zo behandelen.
Ze moeten goed genoeg weten wanneer jullie jurken binnen komen en dan kunnen ze nog steeds wat speling nemen zodat de jurk zeker binnen is wanneer jullie komen passen.
Ik heb mijn jurk bij Cermo gekocht en wanneer we het hebben besteld hebben ze ineens een afspraak gemaakt voor mijn 1ste pasbeurt. Aan deze datum moest ik me niet vastpinnen want volgens de verkoper zou de jurk al 2 weken eerder binnen zijn.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Wendy

 Meld misbruik25-4-2007 12:11:39

Mijn kleed komt ook van La Sposa, maar mij hoor je niet klagen.
Ik heb ook gebeld, eind maart, om opnieuw te passen (voor huwelijk 19 mei).

Ze waren heel vriendelijk aan de telefoon en hebben toen een datum vastgelegd. Het was allemaal geen probleem.

Ik heb wel nooit een brief gekregen en ze hebben mij ook nooit iets gezegd van een brief, wel dat ik zelf mocht terugbellen eind maart begin april...

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.be



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik25-4-2007 12:18:20

Idd, aan ons hebben ze ook geen brief verstuurd. Ik heb gewoon gebeld eind maart (zoals ze me op voorhand gezegd hadden dat ik rond die periode eens moest bellen om een afspraak vast te leggen)

en ik mag langs gaan 16 mei... Ik zie er al enorm naar uit om het te passen :-) !!!!



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik25-4-2007 14:11:57

Ik heb ook mijn kleed bij La Sposa gekocht, en kan echt niet van hun service klagen. Ik mocht ook bellen vanaf eind februari en heb toen wel een keer of 3 moeten bellen omdat mijn kleedje steeds nog niet binnen was maar ze hebben mij altijd zéér vriendelijk te woord gestaan. Het hangt er allicht van af wie je aan de telefoon krijgt en ja, iedereen kan eens een slechte dag hebben natuurlijk. Ik zou mij geen zorgen maken. Ze zijn daar erg professionneel vind ik en je kleed komt zeker en vast in orde!



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik26-4-2007 11:41:24

Heyla,

Denk dat jullie iemand op een slechte dag getroffen hebben! Ik heb net gebeld en ze waren overvriendelijk (niets van een brief gezegd), mijn trouwdatum is de 13de juli 2007... en 't was geen probleem... Normaal zou mijn kleedje eind deze week moeten binnenkomen en heb direct een afspraak voor binnen drie weken.

Raar... Zat er al mee in om te telefoneren, maar 't was dus dik in orde!

Ik zou nog eens opnieuw proberen bellen, kan geen kwaad hé.

groetjes Jotje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...