Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe maak ik onze website

25-4-2007 9:05:16
Hallo bruidjes,

Ik heb al meerdere malen gezien dat er onder jullie zijn die een website hebben. Ik vind dit gewoon fantastisch want tja, (bijna) iedereen heeft pc en kan dan zo stap voor stap op de hoogte blijven van de evolutie naar ons trouwdag alsook foto's enz.
Maar nu vraag ik me af, hoe kan ik dit maken en op welke site ?
Kan er me iemand bij helpen ?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Anne
21.09.07

Anne
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 226

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:18:27

Hoi,

Zelf heb ik een website van www.bruiloftsite.nl (http://dirkenkatrien.bruiloftsite.nl ).
Dit is zeer eenvoudig aan te maken, alles wordt stap voor stap uitgelegd.

Veel succes!
Katrien
18-08-2007

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:57:56

Hoi, ook wij kozen voor een model via www.bruiloftsite.nl , en zijn daar toch heel tevreden over. Je kan zelf je topics kiezen, en je kan er ook je gasten op laten antwoorden of ze komen of niet...super handig...
Hiervan wordt telkens een mailtje naar jouw adres gezonden, en op het eind kan je de hele database met confirmaties downloaden.
Je moet maar eens een kijkje nemen op de onze, www.14juli.bruiloftsite.nl ,
Groetjes, Tine

Veerle

Meld misbruik25-4-2007 13:27:18

Hey Anne,

wij hebben daar ook een site, hoi hoi! :-)
Weet je, enige dagen geleden (of het is misschien al een week geleden, de tijd gaat snel...) had iemand er ook een vraag over op dit forum, je moet misschien eens een paar dagen terugzoeken?

Maar die van bruiloftsite.nl is inderdaad mooi en toch simpel om te "maken"...

Groetjes en laat weten welke je site is, dan kunnen we eens gaan piepen!

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Veerle

Meld misbruik25-4-2007 13:30:40

Anne,

ik heb eens vlug gezocht: het was een vraag van Stephanie op 23/04/07 (tijd gaat toch niet zo snel als ik zei ;-) )

Groetjes,

Veerle

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 13:51:00

Hey,
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ben druk druk bezig met onze website op bruiloftsite.nl.
Er zijn super veel mogelijkheden om vanalles in te voegen en zo kan iedereen de voorbereidingen volgen. Tja er is nog een klein 5 maand te gaan, maar de tijd gaat soms heel snel, zeker als je er te kort hebt hihi.
De site is: anne-johnny.bruiloftsite.nl
Er staat nog niet veel op, ik ben volop in construction.
Thanks en doei
Anne
21.09.07

Patricia

Meld misbruik26-4-2007 13:56:57

Hé Katrien ik verjaar op dezelfde dag als jij :-)

Blijft die gratis website lang geldig, want voor ons ist nog anderhalf jaar ongeveer en als ik nu al zou beginnen, is die over een jaar mss niet meer online?

Patricia
01/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...