Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Nathalie Meirezonne

  25-4-2007 8:48:09
Dag Nathalie,

Zou u er misschien mee kunnen ophouden om op elk mogelijk bericht te reageren met reclame?
Wij zijn daar helemaal niet mee gediend!!!

Dit is een forum voor en door trouwers en niet om reclame te maken. Dat kan via andere wegen.

Sissi

Sissi
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1079


Marie
13-6-2009
 Meld misbruik25-4-2007 8:52:24

Groot gelijk!!

Post eventueel 1 berichtje met je gegevens, maar ga niet elk ander bericht 'spammen'.



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:12:37

Zeg wel,
Ik heb de laatste tijd enkele berichten gepost en op alle 3 heeft ze hetzelfde bericht nagelaten.
Zelfs volledig buiten de kwestie !



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:27:38

Héél vervelend inderdaad!

Caroline



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:16:23

helemaal mee eens. Als ze via dit forum zoveel reclame moet maken , dan twijfel ik eraan of ze wel zo goed is.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-4-2007 10:36:40

Inderdaad. Tof dat er nog mensen zijn die mijn mening delen!

Lieve



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:42:16

Ik heb mij daar inderdaad ook al meermaals aan gestoord. Vooral omdat ze reclame maakt in topics die totaal niets met een fotograaf of zo te maken hebben.
Boycotten zou ik zeggen! ;-)
Groetjes,
Mieke



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:54:35

Sissi,

Je hebt groot gelijk dat je dit berichtje hier zet.
Ik erger me niet snel aan iets, maar bij eender welke vraag van 1 van de bruidjes zie je haar naam wel verschijnen.

Groetjes,
Véro



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 14:15:18

dag Sissi

Goed gezegd ! K sluit me er volledig bij aan

T was hier nu even terug "reclamestil"...

de beste reclame is die die wij geven , uit eigen ervaringen

groetjes
Christel



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik25-4-2007 21:22:29

Leuk dit te lezen! Bij mij idem dito, ik was mij net al aan het ergeren dat ik hier op een vraag rond ervaring met een dj twee reclameberichten krijg, en dan zeker fotografie, wat er dan nog eens niks mee te maken heeft!!

Groot gelijk dus met dit bericht. Ze reageert er ook niet op, vind ik ook nogal flauw...

Groetjes,
Tania



Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 21:42:57

Hey Sissi,
ik was me hier ook al serieus aant ergeren aan die mails van die Nathalie. Ik denk dat het duidelijk genoeg op de beginpagina van het forum staat om geen reclame te maken, maar blijkbaar lezen er sommige mensen enkel wat ze zelf willen lezen.
Groetjes
Ellen
01/09/2007



anja
1-9-2007
 Meld misbruik27-4-2007 19:46:31

dag allemaal!
ik deel jullie gevoel!
t is echt wel erg bv een tijdje terug kwam er een vraag van iemand ivm dj's van stubru en direct een hoop 'dj's' die dat afbreken en zeggen dat dat wel niks zal zijn...uit schrik voor concurrentie waarschijnlijk (en terwijl ik samenwerken met de VRT nu precies juist wel heel goed zou betrouwen!)
of van die zgn fotografen die op alles en nog wat reageren...en allemaal 'scherpe prijzen' en 'interessante aanbiedingen' hebben...
ik durf daar toch niet mee in zee gaan en vraag me af welke garanties dat je dan hebt als er iets misloopt...
maar voor de rest blijft het een heel leuk forum he...;-)

groetjes!
anja



Nathalie

 Meld misbruik27-4-2007 21:28:48

Hallo aanstaande bruidjes,

Het was niet mijn bedoeling ergenis op te wekken en een leuk forum te bombaderen met vervelende mails.
Ben sinds vorig jaar in geschreven als fotograaf na een lange amateur periode zoals de meeste fotografen zijn begonnen.
Ik las een heleboel ergenis en vragen en ik dacht dat het vrij was om daarop te reageren.
Ik heb nu inmiddels de weg gevonden naar een account voor deze mooie site.
Dus in de toekomst zien jullie mij via andere wegen terug op deze site.

Nogmaals sorry voor de ergenis dat was niet mijn bedoeling.

En allemaal succes en een hele mooie dag toegewenst.

Nathalie Meirezonne.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...