Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Firefly productions resultaat

  25-4-2007 8:08:21
Hallo allemaal,

zoals beloofd ging ik jullie de resultaten meedelen van het fotoresultaat van fireflyproductions. Gisteren alles ontvangen en het is allemaal super! Album is prachtig afgewerkt, alles goede kwaliteit. En vooral de speciale posters die ze ontwerpen zijn super, ideaal om cadeau te doen aan ouders, getuigen, ... en natuurlijk voor jezelf. De prijs is ook heel schappelijk. Wij zijn heel blij dat we met hun gewerkt hebben. Dus zeker een aanrader.

groetjes,
Evi
(10 maart 2007)

Evi
10-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 768


Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:29:27

Hoi Evi,

Bedankt voor je berichtje, wij hebben hen geboekt op 7-7-7 en kijk er steeds meer naar uit!

Groetjes,
Caroline



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:20:42

hey Evi,
misschien een indiscrete vraag, maar hoe zat het met de prijs? wij zijn ook nog op zoek naar een fotograaf dus zijn we heel erg geïnteresseerd.
groetjes,
Mieke



Evi
10-3-2007
 Meld misbruik25-4-2007 20:01:59

Mieke,
wij hebben 570 euro betaald voor de reportage, 100 afdrukken, foto's op dvd, fotoalbum en 3 posters.
Op hun site staan de prijzen ook als ik me niet vergis. Heel goedkoop voor wat je krijgt.

groetjes,
Evi



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik26-4-2007 13:08:32

Evi,
heel erg bedankt voor je antwoord!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...