Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes + tafelnamen

24-4-2007 14:20:07
Hoi bruidjes, ik heb 2 vragen:
1/ Wij gaan de mensen een plaats geven, maar hoe schrijf je de naam op deze kaartjes ? Is dit eerder informeel, gewoon voornaam, of ook de heer ... ??

2/ Wij hebben per tafel een naam voorzien, nl de cartoons van liefde is, maar hoe kan ik dit op tafel plaatsen ?? Gewoon op dikker papier ? Iemand originele ideetjes ?

Alvast bedankt voor jullie reacties en geniet van het mooie weer !!

Sarah
15/09/07

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 343

didin

Meld misbruik24-4-2007 15:12:17

Je kan die kaartjes op tafel plastificeren (met een lamineermachine). De naamkaartjes zijn volgens mij informeel en je schrijft dus alleen de voornaam!
groetjes!

Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 15:13:31

dag Sarah

Ik zou enkel de voornaam gebruiken als je ze op tafel plaatst.

Bij ons worden er per koppel kaartjes gemaakt dat ze dan bij het binnenkomen van de zaal krijgen. vb. dhr.& mevr. x - Tafel ? dan weet dat koppel dat ze aan tafel ? moeten zitten ze kiezen dan aan die tafel wel zelf op welke stoel ze zitten.

Wij hebben ook gekozen voor tafelnamen en deze typen wij uit op een mooi en inderdaad dikker a4 formaat, per tafel zal ik een mini schildersezeltje zetten en het a4 papier daar dan op.

Alvast succes
Groetjes Saskia
http://saskiaensteve.trouwen.com
22 juni 2007

Veroniek

Meld misbruik24-4-2007 15:14:19

Hoi

Ik denk dat dit afhangt hoe jij je feest houdt...

Wij gaan ofwel enkel de voornaam noteren (bij vrienden, nichten, neven...) Bij tantes en nonkels gaan we schrijven tante X, nonkel Y, oma, opa...
Als je natuurlijk mensen met dezelfde naam aan 1 tafel zet, zet je er best de familienaam ofzo bij... Bij ons is het dus eerder informeel.

Je moet je er goed bij voelen vind ik! Zorg alleen dat de namen correct geschreven zijn, want daar krijg ik de kriebels van als mijn naam verkeerd genoteerd is, bij familiefeesten!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Nathalie

Meld misbruik24-4-2007 21:02:05

Geacht Trouwkoppel,

Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.
Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.
Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.

Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be
Omdat het gewoon goed moet zijn.

Succes met jullie voorbereiding.

Nathalie Meirezonne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...