Terug naar overzicht
Je kan die kaartjes op tafel plastificeren (met een lamineermachine). De naamkaartjes zijn volgens mij informeel en je schrijft dus alleen de voornaam! groetjes!
dag SarahIk zou enkel de voornaam gebruiken als je ze op tafel plaatst. Bij ons worden er per koppel kaartjes gemaakt dat ze dan bij het binnenkomen van de zaal krijgen. vb. dhr.& mevr. x - Tafel ? dan weet dat koppel dat ze aan tafel ? moeten zitten ze kiezen dan aan die tafel wel zelf op welke stoel ze zitten. Wij hebben ook gekozen voor tafelnamen en deze typen wij uit op een mooi en inderdaad dikker a4 formaat, per tafel zal ik een mini schildersezeltje zetten en het a4 papier daar dan op. Alvast succesGroetjes Saskiahttp://saskiaensteve.trouwen.com 22 juni 2007
HoiIk denk dat dit afhangt hoe jij je feest houdt...Wij gaan ofwel enkel de voornaam noteren (bij vrienden, nichten, neven...) Bij tantes en nonkels gaan we schrijven tante X, nonkel Y, oma, opa... Als je natuurlijk mensen met dezelfde naam aan 1 tafel zet, zet je er best de familienaam ofzo bij... Bij ons is het dus eerder informeel.Je moet je er goed bij voelen vind ik! Zorg alleen dat de namen correct geschreven zijn, want daar krijg ik de kriebels van als mijn naam verkeerd genoteerd is, bij familiefeesten!GroetjesVeroniek20 07 2007
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne