Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankt+ Feestzalen VlaamsBrabant

  23-4-2007 14:35:39
Hallo,

Heel erg bedankt aan iedereen die een reactie heeft gestuurd op mijn berichtje van 18-4-2007 ivm de voorbereidingstijd. We gaan er deze week serieus aan beginnen en hopelijk is nog niet alles volgeboekt voor volgend jaar mei :-)

Ik wou bij deze ook eens horen of er bruidjes zijn van de (wijde) omgeving Leuven? Hebben jullie tips voor leuke feestzalen?

Groetjes,
Ilse
mei 2008

Ilse
17-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1665


erik

 Meld misbruik23-4-2007 15:31:34

Hoi, ik ben Erik, uit de provincie Antwerpen (Mechelen) en heb twee heel grote passies in mijn leven : muziek én fotografie. Sedert ruim 20 jaar maak ik de Vlaamse zalen onveilig met mijn discobar om allerlei feesten op te luisteren. Sinds jaren verzorg ik eigenlijk voornamelijk trouwfeesten, dit vanwege de uitdaging en de afwisseling die moet gedraaid worden.
Gezien ik (net) de kaap van 40j heb gehaald hoor ik natuurlijk ook graag alle genres en kan ik de situatie goed inschatten
Ik heb men eigen materiaal.
Reeds enkele jaren verzorg ik nu ook trouwreportagen
Interesse in mijn diensten ? Stuur me vrijblijvend een mailtje op bibi77@hotmail.com.
Wedden dat u aangenaam verrast zal zijn van de prijs ?
Groetjes en gelukwensen met het voorgenomen huwelijk,




Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik23-4-2007 15:49:27

Hey Ilse,

Wij trouwen dit jaar op 9 juni in Gasthof Ter Venne in Langdorp. Zij hebben keuze uit twee prachtige zalen in een mooie omgeving in de bossen. Ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee en ben er zeker van dat op ons feest alles vlekkeloos zal verlopen. Ik ben er zelf ook al een paar keer gaan eten en het is er heel lekker!

Groetjes en veel succes met je voorbereidingen!

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik23-4-2007 15:50:25

Hallo,

Ik ben een bruidje uit Limburg, maar afkomstig van Londerzeel. Wij geven onze feest in 'Den Ast' in Kampenhout. Een heel mooie zaal, heel vriendelijke mensen, veel keuze en niet zo heel duur.

Groetjes




Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik23-4-2007 15:53:02

Helaba Ilse,

Een echte aanrader, den Ast in kampenhout. Niet heel duur wel schoon van omgeving.
Als je met een kleiner groepje bent is de Adelijke Belofte in Leuven Centrum ook heel goed, daar gaan wij ons feest houden (we zijn met 50 man)
Ook geweest:
-Berkenhof in Bierbeek (als je de menu pakt zijn het wel kleine, maar verzorgde porties)
- Salon Romerée of zoiets, super mooi wel duur
- The Faculty club, ook één van de keuzes voor ons, maar om 4 uur moet het feest al gedaan zijn...


Voila, een voorsmaakske,
Veel plezier,
Groetjes,
Sheron
02-02-2008




Bart

 Meld misbruik23-4-2007 16:12:13

- den ast in kampenhout is idd mooie zaal, lekker eten en accoustisch gezien erg warm.
andere zalen waar ik zeer verzorgde feesten meemaakte
- salons waerboom (groot bijgaerden)
- rubenskasteel (elewijt)
- postiljon (aarschot)

Bart
http://www.djlebart.be



Mario
23-8-2008
 Meld misbruik23-4-2007 20:34:17

Hallo,

Ons huwelijksfeest op 23-08-08 zal ook doorgaan in Gasthof Ter Venne in Langdorp. We zijn daar al naar verscheidene feesten geweest en altijd was alles tip top in orde.
We bezochten ook nog andere zalen o.a. Kasteel Nieuwland (Postiljon) in Aarschot, Hof te Rhode in Schaffen, Waterhoek in Geetbets, Berkenhof in Bierbeek, Posthof in Vissenaken...
Nog veel succes met jullie zoektocht. Mario en Monique.



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik23-4-2007 20:52:26

Hoi!

Wij trouwen volgend jaar in juni ook in Leuven!

Onze feest zal wel niet in de omgeving van Leuven zijn. Wij wilden de suite wel ontvangen in een restaurant in Leuven en dachten daarbij voorlopig aan de oude kantien in Heverlee.

Groetjes!



Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik23-4-2007 21:23:18

Hey,

Wij trouwen op 15 december in Hof ten steen in Orsmaal op 30 km van Leuven tussen tienen en st truiden. Ik vond het super moeilijk om een zaal te vinden in de buurt. er is niet veel rond leuven die groot genoeg is (wij hebben ongeveer 300 personen aan tafel)en anders is iedereen daar al naar een trouw geweest..
Maar hof ten steen is echt een aanrader, ik weet dat ik het hier al veel heb herhaald.. :)
Indien je meer info wilt kan ik je gerust eens wat foto's en info mailen. geef me maar je email adres.
De dame is ook zeer vriendelijk.;

tot gauw
Patricia



Karolien
9-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 10:42:57

Hoi Ilse,

Wij hebben gekozen voor De Waterhoek in Geetbets. We hebben daar al enkele feesten meegemaakt & het eten was altijd lekker. Ook qua prijs zat het goed. En je zit in een groene omgeving, wat ook leuk is om foto's te trekken.

Ohja, wij wonen in Linter, maar ik denk dat het ongeveer 30 minuten rijden is vanaf Leuven.

Groetjes en nog veel succes!
Karolien
09-06-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info