TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
23-4-2007 13:01:26
oei ja das minder ik denk dak ook effe kwaad zou zijn.
Ja als jullie hem of de kinderen niet kennen is het inderdaad wat raar om ze te vragen. Alle de kinderen he.
Ik heb zelf een relatie en mijn partner heeft een kindje. Zij wordt ook niet overal meegevraagd en dat kwetst ons ook soms, want ze kennen haar wel. Maar ik denk dat je zus hetzelfde gevoel heeft. Zij heeft voor haar partner met kindjes gekozen en indereen moet dat maar direct aanvaarden. Ze mag dat niet verwachten he, bij ons is dat na 2j nog niet zo hoor.
ik zou er mij niet te veel van aantrekken, wie weet hoe is de situatie tegen dan?
groetjes Mieke 22/09/07
|
|
Tine
14-7-2007
|
23-4-2007 16:00:08
Dat is wel heel jammer, ik zou het heel erg vinden moest mijn broer niet komen naar mijn trouw. Ben je zeker dat het de beslissing van je zus is, of zit haar vriend er voor iets tussen. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie overeenkomen, maar ik zou haar toch eens bellen of alleen proberen te zien om het haar nog eens te vragen. Ikzelf heb ook heel slecht nieuws ontvangen van mn nicht, zij heeft drie kindjes waar ik twaalf jaar voor heb gebbsit, tot ze oud genoeg waren om voor zichzelf te zorgen, nu is de oudste vijftien, en ik zeg al vijftien jaar dat die drie kinderen de hoofdrol moeten spelen in mn dienst in de kerk... Nu vertelde ze me doodleuk enkele weken terug dat ik wel op een heel moeilijk moment trouw (14 juli) en dat ze dus op 13 juli met de auto gaan vertrekken op reis want dat ze van zaterdag tot zaterdag hebben gehuurd (voor 3 weken notabene!!) en dat ze er dus niet zullen bijzijn. Mn mis en mn droom valt in het water, maar toch moet ik van mijn dag de mooiste maken, en dat zul jij zeker ook doen... Probeer nog eens met je zus te praten, en dan zie je wel... Succes ermee, en probeer het je niet teveel aan te trekken, het wordt jouw dag, zeker weten!! Knuffel, Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
23-4-2007 18:20:20
Hey,
als het je een troost mag zijn, ik heb een drietal maanden met het idee moeten leven dat mijn moeder niet zou komen naar mijn huwelijk. Zij was toen volop aan het uitkijken om weg te gaan bij mijn vader, en ze zag het helemaal niet zitten om die dag samen met hem door te brengen.
Overal waar we kwamen, zei ze dat ze niet kwam naar mijn trouw. Plezant is anders.
Ik heb haar gewoon even apart genomen en eens lang gebabbeld en compromissen gesloten. Onlangs is ze apart gaan wonen van mijn vader, en komt ze uiteindelijk toch naar mijn huwelijk en kijken we er samen naar uit.
Zo zie je maar, neem ze even apart en leg haar uit wat je dwars zit. Zoek desnoods samen naar een oplossing, zoals ik gedaan heb.
Laat vooral de moed niet zakken!
groetjes,
Klaartje 28/7/2007
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
23-4-2007 18:20:26
Hey,
als het je een troost mag zijn, ik heb een drietal maanden met het idee moeten leven dat mijn moeder niet zou komen naar mijn huwelijk. Zij was toen volop aan het uitkijken om weg te gaan bij mijn vader, en ze zag het helemaal niet zitten om die dag samen met hem door te brengen.
Overal waar we kwamen, zei ze dat ze niet kwam naar mijn trouw. Plezant is anders.
Ik heb haar gewoon even apart genomen en eens lang gebabbeld en compromissen gesloten. Onlangs is ze apart gaan wonen van mijn vader, en komt ze uiteindelijk toch naar mijn huwelijk en kijken we er samen naar uit.
Zo zie je maar, neem ze even apart en leg haar uit wat je dwars zit. Zoek desnoods samen naar een oplossing, zoals ik gedaan heb.
Laat vooral de moed niet zakken!
groetjes,
Klaartje 28/7/2007
|
|
davida
7-9-2008
|
24-4-2007 20:04:13
hey
op ons huwelijk was mijn oudste broer er ook niet en mijn man zijn ma ook niet zij zei doodleuk dat ze nie ging komen (nie da ik da erg vond ) maar nadien zei ze dat ze zelfs geen uitnodiging had gekregen.de dag zelf is ze nog op ons feest proberen binnen te geraken (dronke)maar das nie gelukt .trek je da nie aan ze zal nie weten wat ze mist.ze kan er later enkel spijt van hebben zoals mijn broer nu heeft en waarschijnlijk zijn ma ook geniet ervan en vooral niet kwaad in maken.tis kinderachtig op z'on manier.
grtjs
|
|
Jotje
13-7-2007
|
26-4-2007 11:50:50
Beu voor je! Mag er niet aan denken dat mijn broer/zus niet aanwezig zou zijn... Mss is het bij ons wel zo dat mijn schoonzus niet zal kunnen komen, omdat ze uitgerekend is voor die dag om te bevallen (we hopen echt van harte dat ze erbij kan zijn), maar da is totaal iets anders dan bij u...
Ik zou een gesprekje hebben met u zus, dat kan soms wonderern doen!
succes! Jotje
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|