Terug naar overzicht
Wij zijn op 3/6/6 getrouwd en hebben ook een BBQ gedaan. Het was toen 21 graden. We konden wel buiten en de aperitief was ook even buiten, maar nadien werd het toch te fris om buiten te zitten hoor, dus ik zou je er geen zorgen over maken. Vrienden van ons zijn zelfs getrouwd toen het 30 graden was. Zij hadden ook een BBQ, maar tegen etenstijd (+-8u) is het toch niet meer warm genoeg om buiten te eten hoor en het stoorde ook niet dat we binnen zaten. Dus: niet onzeker worden en gewoon genietenµ. Het zal reuze meevallen hoor!groetjes,Jasmijn
Ik heb soms ook die onzekerheid omdat bij mijn twee nichten de mensen ook buiten konden rondlopen en gaan zitten. Maar bij mijn andere twee nichten was dat niet. Je kon daar wel even naar buiten en de receptie was wel buiten, maar iedereen zat binnen. En ze zijn allemaal in de zomer getrouwd met schitterend weer. En eerlijk, de twee feesten waar we binnen zaten waren nog de leukste. Want dan bleef iedereen wat bij mekaar en dat was leuker voor het dansfeest.Bij ons kan je ook wel buiten, maar niet echt om daar te gaan zitten en daar te blijven. Onze zaal is zelfs op de eerste verdieping. Maak je maar geen zorgen.
hallo lien,wij trouwen 18 augustus en receptie is voorzien voor buiten en feest binnenveel succesvéke
Als je niet naar buiten kunt, dan kun je er een electrische bbq neerzetten of iets in die richting. Wat ik niet leuk vind is als het heel lekker weer is en de helft van je gasten staat buiten en de andere helft binnen. Dus als je alleen binnen kunt, dan heb je dat niet. Bij ons kun je ook niet naar buiten. Maar ikzelf vind dat geen probleem.