Terug naar overzicht
Geen idee. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik denk dat je moet doen wat je zelf leuk en mooi vindt. Het is wel een mooi gebaar. Ikzelf zou dan kiezen voor belleblaasjes, die ik vooraf aan de kinderen zou geven. Ze kunnen dan bellenblazen als je de kerk of het gemeente huis uitloopt.
Hoi. Meestal zijn het mensen die naar de kerk komen met hun kindjes en die kindjes geven dan een bloemetje af. Ik heb het altijd al zo geweten hoor. Ik heb het vroeger ook al gedaan toen ik nog klein was. En idd, dan geef je een kleinigheidje, meestal idd een zakje snoep, teddybeertje ofzo...
Hoi Jona,Als je in je familie of vriendenkring mensen met jonge kindjes hebt, brengen die inderdaad vaak een bloemetje mee. Je vraagt deze als koppel dus niet zelf, dit is gewoon iets wat nog wel gedaan wordt. Wij verwachten niet veel kindjes, maar hebben toch ook iets kleins voorzien (een 20-tal badeendjes met zakje snoepjes), voor de kindjes van vrienden of familie die zouden meekomen. Voor ons hoeven ze ook geen bloemetjes mee te brengen, we geven dit aan alle kindjes.groetjes,Wendy5.5.07
Mmm... Bellenblaasjes, goed idee!Daar moet ik zeker aan denken als het zover is!
mmm, belleblaasjes, da's inderdaad een goed idee! Bedankt iedereen voor de goeie raad. groetjes Jona
wij hebben ook zakjes snoep met een leuk potlood aan.bellen blaasjes deel ik al uit aan de volwassenen en de kinderen (van op sparks and honour) zijn in de vorm van een champagne fles.(ipv rijst)
Bij ons komt een ijskar ijsjes uitdelen aan alle kleine (en grote!) kindjes ...
elaik ben zelf voorzitter van een turnclub, dus bij ons is dat de gewoonte als er iemand van de trainers trouwt dat dan de kindjes van de groep een bloemetje afgeven. Dat zal bij mij dus ook zo zijn, ik ga zakjes met snoep en een klein cadootje afgevengroetjesMieke22/09/07