Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoep voor kindjes

22-4-2007 12:48:37
Hey

Wordt dat nog gedaan? Dat kindjes bloemetjes komen afgeven na het gemeentehuis of kerk? En dat ze dan snoepjes krijgen? Ik had van dit fenomeen nog nooit gehoord eigenlijk. En vraagt het koppel deze kindjes? En de bloemetjes? Hoe gaat dit in zijn werk?

groetjes Jona

Jona
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 307

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik22-4-2007 14:18:57

Geen idee. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik denk dat je moet doen wat je zelf leuk en mooi vindt. Het is wel een mooi gebaar. Ikzelf zou dan kiezen voor belleblaasjes, die ik vooraf aan de kinderen zou geven. Ze kunnen dan bellenblazen als je de kerk of het gemeente huis uitloopt.

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik22-4-2007 19:51:27

Hoi. Meestal zijn het mensen die naar de kerk komen met hun kindjes en die kindjes geven dan een bloemetje af. Ik heb het altijd al zo geweten hoor. Ik heb het vroeger ook al gedaan toen ik nog klein was. En idd, dan geef je een kleinigheidje, meestal idd een zakje snoep, teddybeertje ofzo...

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik22-4-2007 19:51:46

Hoi Jona,

Als je in je familie of vriendenkring mensen met jonge kindjes hebt, brengen die inderdaad vaak een bloemetje mee. Je vraagt deze als koppel dus niet zelf, dit is gewoon iets wat nog wel gedaan wordt. Wij verwachten niet veel kindjes, maar hebben toch ook iets kleins voorzien (een 20-tal badeendjes met zakje snoepjes), voor de kindjes van vrienden of familie die zouden meekomen. Voor ons hoeven ze ook geen bloemetjes mee te brengen, we geven dit aan alle kindjes.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik22-4-2007 22:26:40

Mmm... Bellenblaasjes, goed idee!Daar moet ik zeker aan denken als het zover is!

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik23-4-2007 6:59:19

mmm, belleblaasjes, da's inderdaad een goed idee! Bedankt iedereen voor de goeie raad.

groetjes Jona

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik23-4-2007 7:20:39

wij hebben ook zakjes snoep met een leuk potlood aan.
bellen blaasjes deel ik al uit aan de volwassenen en de kinderen (van op sparks and honour) zijn in de vorm van een champagne fles.(ipv rijst)

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik23-4-2007 8:51:28

Bij ons komt een ijskar ijsjes uitdelen aan alle kleine (en grote!) kindjes ...

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik23-4-2007 12:47:34

ela

ik ben zelf voorzitter van een turnclub, dus bij ons is dat de gewoonte als er iemand van de trainers trouwt dat dan de kindjes van de groep een bloemetje afgeven. Dat zal bij mij dus ook zo zijn, ik ga zakjes met snoep en een klein cadootje afgeven

groetjes
Mieke
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...