Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuige vragen

22-4-2007 11:04:04
Hallo!

Weet er iemand originele manieren om mijn zus als getuige te vragen?

Groetjes,
Mieke

mieke
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 627

Jamaïca
27-10-2007
 Meld misbruik22-4-2007 13:55:55

Hallo

ik heb mijn broer als getuige gevraagd aan de hand van een puzzel. Ik had daar een foto van mijn eigen opgezet en dan een passende tekst: "Miguël, ja je zus trouwt ... Wil jij mijn getuige zijn op 27-10-2007?

Ik had dit verpakt in een doos waarin drie enveloppen zaten en een handleiding dat ik gemaakt had. De eerste enveloppe waar de stukken van in het midden. De tweede enveloppe waren de bovendste stukken, zo kon hij al iets van tekst lezen en dan de laatste enveloppe waren de onderste stukken waarop de vraag stond. Hij was er allessinds blij verrast mee en vond het een leuke manier om hem als getuige te vragen. Ik heb dit laten maken via de 'HEMA'. Heel eenvoudig te maken via hun website en het duurt een tiental dagen tegen dat je het hebt. Een foto van de puzzel en verslagje kan je binnekort lezen op onze website bij het onderwerp Nieuws- april

veel succes, jamaïca

http://jamaica-jeroen.bruiloftsite.nl

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik22-4-2007 14:20:40

Mijn vriend heeft een gebakje laten maken voor zijn getuige, met daarop geschreven: wil je mijn getuige zijn.

Ik heb mijn getuige gewoon gevraagd. Vond ik al bijzonder genoeg en hij (mijn broer) ook.

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik22-4-2007 16:16:13

hey naamgenootje,

ik had een gedicht geschreven voor mijn nicht en dit op "perkamentpapier" gedrukt. Toen we toevallig eens samen waren met de hele famillie heb ik haar oudste dochtertje gevraagd het gedichtje voor te lezen.
Mijn nicht was heel erg verrasd, maar ook heel blij.

Veel succes!
Mieke

Elke
16-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 11:37:17

Hoi,
Ik heb mijn broer als getuige gevraagd via een annonceje in de krant. In BvL heb je een rubriek waar je bijvoorbeeld personen kan verrassen met een foto'ke en een leuke tekst voor hun verjaardag. Nu, ik heb een grappige foto van mijn broer laten plaatsen, met de vraag of hij getuige zou willen zijn.
Groetjes, Elke

An
9-8-2008
 Meld misbruik24-4-2007 14:22:50

Ik heb mijn zus gewoon gevraagd of ze die dag al iets te doen had en zo nee, of ze een interimjobke (heb 2 getuigen) wou als getuige. Gevolg: massa traantjes en dan een ja :-)
Hoeft allemaal ni zo origineel te zijn hoor :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...