Terug naar overzicht
Hallo Caroline,Ik werk als vormgever in een drukkerij, maar wij drukken geen gelegenheidsdrukwerk. Ik kan je wel enkele antwoorden op je vragen geven:Je kunt normaalgezien met de tekenig gewoon naar de drukker toegaan en daar scannen ze die wel voor je in en passen ze met de computer de kleur en het formaat voor je aan. Uitvergroten kan, maar het is altijd beter dat ze de tekening niet te veel moeten uitvergoten omdat hij anders onscherp wordt. (Verkleinen is geen probleem)Let wel: zilver op een donkere kaart drukken is misschien niet zo'n goed idee omdat zilver niet erg 'dekkend' is. Volgens mij kunnen ze beter de kaart opmaken in een donkere kleur en zilver en die dan drukken op wit of lichtgekleurd papier. Je zilver zal mooier uitkomen, vraag dit zeker eens na bij je drukker.Als je op www.goudengids.be "gelegenheidsdrukwerk" (en bvb Oost-Vlaanderen) intikt vindt je een hele reeks drukkers die dit voor je kunnen regelen!Groetjes,Isabelle
Hoi,drukkerij "Van Daele" in Berlare is echt aan te raden.Heel goedkoop en perfect in orde!Veel succes!