Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele tekst viering

20-4-2007 12:14:39
Ik ben op zoek naar een originele tekst waarbij men het huwelijk vergelijkt met iets anders vb. een sport, iets anders uit het dagelijks leven,... Heeft iemand tips of eventueel al een tekst waarop we ons kunnen baseren? Groetjes!

veerle
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 302

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-4-2007 12:42:52

Hey,

Ik heb een welkomsttekst gevonden van mensen die beiden heel sportief zijn.

Kathy:
Beste ouders, familie, vrienden en kennissen, wij zijn blij dat jullie bij ons willen zijn op één van de belangrijkste momenten in ons leven. Ergens in ons leven zijn we jullie tegengekomen. Velen kennen ons al langer dan Bram en ik elkaar kennen en ieder van jullie heeft ons voor een stuk gemaakt tot wie we zijn. Slechts de laatste zes jaar zijn we ook elkaar vorm beginnen geven.

De laatste weken hebben we samen naar deze dag toegeleefd. Deze dag is het einde van onze training en het begin van onze grote wedstrijd. Een wedstrijd waarvan we heel intens zullen genieten, maar tevens één waarin obstakels het ons moeilijk zullen maken. Wij zijn er echter zeker van dat alle kneedwerk van de voorbije jaren goed is geweest. We durven dan ook vol vertrouwen stellen dat we (mede dankzij onze trainers) van dit wedstrijdje een succesverhaal zullen maken!

Groetjes, Sissi

Dermul
14-7-2007
 Meld misbruik21-4-2007 17:49:38

Hallo,

wij zijn fervente fietsers en hebben gans onze viering binnen dat thema gehouden. Wij vergeleken het huwelijk met een wielerwedstrijd...

groetjes Jotje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...