Terug naar overzicht
Marjan,Verkochte goederen moeten steeds binnen de 8 dagen teruggenomen worden indien je het kasticket en het product in de verpakking hebt!Word er maar eens goed boos, misschien helpt het.
Inderdaad, bedrijven zijn verplicht goederen terug te nemen!!! Zeg ze dat maar!!Succes!
hey dames,bedankt voor jullie berichtje maar vrees dat ik echt niet terug kan. er staat bij de verkoopsvoorwaarden dat goederen niet geruild of teruggenomen, worden!
Volgens de wet is een winkel verplicht terug te nemen. Dat ze dat liever niet doen kan ik begrijpen, maar helaas... Daar kunnen ze echt niet onderuit!En anders kun je het niet ruilen???
Waar had je het gekocht?grtjs,Marjo
gekocht bij het bruidsparadijs in Kapellen. heb daarstraks gebeld en ze zeiden dat ze het niet konden terugnemen.
hallo, Kan iedereen met wat voor gewicht ook (als ze maat 80b hebben), dit aandoen?groetjes, Els
Hey medebruidjes,Ik vrees dat Marjan gelijk heeft, in bijna alle winkels die lingerie vekropen worden deze nooit geruild om hygiënische redenen ook al kan je bewijzen dat het niet gedragen is geweest, want waar moeten ze anders de lijn trekken.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hoi Marjan,Ik heb ook onder mijn trouwkleed een gewone bh gekocht, maar ik overwoog toch om voor de bruidsnacht een corsage te kopen... MAAR ik ben er nog niet zeker van...Zou je misschien eens een foto ervan kunnen mailen? als je de foto ergens op internet vindt ofzo? ik heb toevallig 80B :-), vanwaar ben je ergens? Als je je emailadres op deze website zet, stuur ik je een mailtje!Groetjes,Nathalie
Ik ben van Antwerpen, maar voor geïnteresseerden wil ik gerust in de auto stappen en even langskomen. Een foto kan je vinden op de site van Poirier, kiezen bij Carnival, foto met nummer 423(ik heb het in ivoorkleur). of even mailen naar marjanlefevre@hotmail.com en dan stuur ik de foto door.groetjes Marjanmarjanlefevre@hotmail.com