Nu Online
Momenteel zijn er 12 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidboeket of niet

19-4-2007 15:45:08
Hallo
Ik trouw 3 augustus 2007. Het is alleen een wettelijke trouw met nadien een trouwfeest. Ik vraag me nu af of ik eigenlijk een bruidsboeket nodig heb of niet. Ik trouw niet in het wit maar in een ander kleurtje (hihi) kan niets zeggen want vriend ligt op de loer ;)

groetjes

Stephanie

Stephanie
3-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 431

martine
5-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 16:48:20

hey,

Waarom niet, het is toch leuk, je toekomstige man moet er voor zorgen, zo kan hij je ook eens verwennen met zijn goede smaak!!!

groetjes
Martine 05/05/02007

lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-4-2007 16:50:48

Hoi,

Ik ben ook alleen voor de wet getrouwd en had ook een prachtig bruidsboeket!! Nu dacht ik om opnieuw een bruidsboeket te laten maken voor mijn huwelijksfeest in augustus, maar ik denk dat ik het toch niet ga doen, want ik heb gemerkt eens we in het restaurant waren, ik daar toch niks meer mee kon doen. Om dan speciaal nog geld uit te geven voor mijn feest... t Zou een beetje zonde zijn denk ik. Ik vond in elk geval dat mijn bruidsboeket er bij hoorde!!

Doen zou ik dus zeggen;). (ik heb het mijne wel zelf gekozen en zelf gekocht;) ). Veel plezier met de voorbereidingen nog!!

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-4-2007 17:34:24

Hallo Stephanie,

Wij zijn op 24maart voor de wet getrouwd en we hebben toch ook een bruidsboeketje laten maken. Wel iets klassieker dan hetgene we gaan nemen voor het huwelijk voor de kerk.

Ik zou het wel doen, het is echt wel mooi voor op de foto's enzo.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 18:02:22

Ik zou het wel doen! Als het een modernere jurk is, kun je ook een moderne boeket laten maken. Mijn jurk is ook niet wit en ik neem ook een boeket. ZOnder vind ik zo kaal, alleen al met binnenkomst bij de gemeente.

Inge
23-6-2007
 Meld misbruik19-4-2007 19:32:48

zeker wel!! het is de mooiste dag van je leven!!dus daar horen bloemetjes bij :-) je kan ze laten drogen...en nadien nog heerlijk terug denken aan die mooie dag!!

davida
7-9-2008
 Meld misbruik19-4-2007 19:37:15

hey

wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd nie in wit en ik had ook een bruidsboeket dat moest er toch bij vond ik.

grtjs

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-4-2007 8:10:12

Hey,

ja hoor, ik ben ook enkel voor de wet getrouwd, mét bruidsboeket. Ik vond gewoon dat het erbij hoorde en het plaatje was helemaal af met dat boeketje erbij. Mijn man had écht iets gekozen dat helemaal bij mij paste.

Ik heb het niet gedroogd, maar als ik naar de foto's kijk, ben ik er nog steeds blij mee.

Groetjes,
Lieve

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik20-4-2007 9:12:18

Hallo,

Wij trouwen over minder dan een maand ook voor de wet en mijn vriend zal dan een boeketje voor mij kiezen. Voor het kerkelijk huwelijk heb ik het zelf gekozen.
Probleem is alleen dat ik voor de wet nog niet weet wat ik ga dragen, dus hoop ik dat hij een beetje een neutrale kleur neemt.

Groetjes

Els
29-9-2007
 Meld misbruik21-4-2007 15:14:01

Wij trouwen ook enkel voor de wet met daarna een trouwfuif, ook niet in het wit, we hebben reeds 2 kinderen en ik ga aan mijn kinderen vragen of ze voor mama mooie bloemetjes gaan plukken in de wei, dus ik zal een veldboeketje hebben van mijn kinderen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...