Terug naar overzicht
hallo,wij hebben van onze boekjes copies gemaakt, scheelt in prijs en ze zijn ook erg mooisuccesvéke
Dag WendyIk heb mijn boekjes in een copiecentrum laten maken en ik ben daar heel tevreden over. het resultaat is heel mooi.Ingrid28/04/07
Hallo,Wij gaan binnenkort ook onze boekjes laten maken bij een kopiecenter. Inderdaad veel goedkoper!Als je het boekje gewoon op cd-rom zet, kunnen ze het zo drukken en gaat er van de kwaliteit niets verloren!Groetjes & succes!!
Misschien een onbeleefde vraag... wat kost het dan ongeveer in een kopiecenter en bij een drukker? en voor hoeveel boekjes is die prijs dan geteld?Groeten,Nathalie
Ik heb de kaftjes zelf afgedrukt en de boekjes één keer afgedrukt en naar een kopiecenter gedaan om recto-verso af te drukken en als ik 't uitreken kom ik met zelf af te drukken iets goedkoper uit dan in het kopiecenter :-s Maar je hebt er natuurlijk 't werk niet aan é :-DDrukwerk grotendeels zelf maken/doen en voor de misboekjes een voorbeeld afdrukken en laten kopieëren bespaart ons minstens €300 (vgl met een drukker) [ik heb ze ook wel zelf geplooid en in elkaar gestoken: ik wilde lintjes en geen nietjes :-D]Als de kleurkopies te duur uitkomen zou ik ze zelf apart afdrukken: is meer werk bij het in elkaar steken (je kan niet vragen om de nietjes er al in te brengen), maar je bespaart weer iets éGroetjes,Ilse12 mei 2007
Hey Wendy,Wij zijn nog niet aan de uitvoering toe maar wel al aan de ideeën ;-) misschien toch een tips:- een vriendin van mij die vorig jaar getrouwd is en enorm perfectionistisch is ingesteld wilde in eerste instantie haar boekjes laten drukken. Dit kwam duur uit, dus dan wou ze ze zelf allemaal afprinten (omdat ze vond dat dat van betere kwaliteit was dan de tekst gewoon te kopiëren). Ze heeft dit geprobeerd maar kreeg op den duur strepen van de printer op haar papier na een groot aantal te hebben geprint. Ze is zelfs naar de winkel gegaan om een nieuwe (!) printer te kopen, maar gelukkig zei de verkoper voor de aankoop dat dit ook dezelfde problemen ging geven. Uiteindelijk heeft ze de binnenkant dan toch gekopieerd in het kopiecenter en de kwaliteit en prijs waren dik in orde. De buitenkant heeft ze wel laten drukken aangezien er fotot's op stonden.Ik denk dat wij ook de binnenkant gaan kopiëren, en aangezien wij ook met foto's gaan werken (buitenkant), wordt het nog eens bezien wat het mooist uitkomt cfr. prijs.Veel succes!Jessika 27/07/07
Wij doen bij copiecenter. Misschien het buitenste blad een andere kleur, daar zijn we nog niet uit. De meeste mensen vinden het leuk om in de kerk mee te lezen, maar kijken er nadien niet meer in. Zonde van de centen zou ik zeggen.
Hallo,in een copycenter kunnen ze daar echt iets van, ze maken daar hun werk van. Ik heb zelf 2 jaar in een copycenter gewerkt en hebben heel veel boekjes gemaakt voor verschillende gelegenheden. Met een mooi kaftje, je kan dat zelf meebrengen als je ergens anders een mooi kaftje ziet of laat maken, dat wordt automatisch in het copieermachine er aan vastgemaakt.Koset in Sint-Niklaas is daar zeer goed in !
Hey,Onze drukker zei zelf dat we het beter konden kopiëren omdat het anders zotte kosten zijn en dat de kwaliteit echt wel goed is.Als je met foto's werkt moet je die wel laten drukken.Groetjes, Sissi
Nathalie,Bij de drukker gingen we voor 150 boekjes net geen 200 euro (plus 21 procent BTW) betalen, bij kopiecenter kost het ons maar 80 euro.Maar idd, op de buitenkant zitten we met foto's en benieuwd of dat met kleurenkopies wel mooi zal zijn...Bedankt alvast voor de vele reacties!
Wendy,bedankt voor de prijsindicatie... dan ga ik zeker mijn misboekjes bij een kopiecenter laten doen!Trouwens, nu je het zegt van die kleurenkopies, nu denk ik er aan... ik heb ooit voor mama en papa een album gemaakt met digitale foto's en dat laten afdrukken in een kopiecenter, ik kon zelf kiezen op welke dikte van papier...en dat was ontzettend knap resultaat... ik denk dat je je daar geen zorgen om moet maken! En ze kunnen je altijd 1 boekje als voorbeeld maken normaal gezien...Groetjes en veel succes!Nathalie07/07/07