Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met limousinehuur

19-4-2007 11:56:20
Heeft er iemand ervaring met gjpanthera limousines in Oudenaarde of Limoservice uit Denderleeuw???

We willen graag een limousine huren voor ons huwelijk, en twijfelen een beetje...

Andere suggesties zijn ook welkom!

Groetjes,
Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 262

Eva
13-9-2012
 Meld misbruik19-4-2007 12:24:30

Beste,

ik heb ook contact gehad met gj panthera en die heeft me doorverwezen naar een collega omdat zijn limos bezet waren. Deze zijn professioneel bezig met hun limo (ook al op tv geweest) zou mij niet teveel zorgen maken derover

Els
22-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 13:28:10

Hey Tania,

We hebben blijkbaar op veel zaken dezelfde smaak ;-)
Wij huren 2 limousines bij Panthera en zijn tot nu toe al zeer tevreden geweest. Ik had heel wat vragen, ben een paar keer van planning gewijzigd en er was geen moeite teveel. Ze komen idd op heel wat tv-programma's, ik denk niet dat ze het risico zullen lopen dat er iets niet in orde is. En het was ook één van de goedkoopste (heb er toch een paar gecontacteerd) doordat ze per uur rekenen en je enkel de tijd moet betalen die je echt nodig hebt.

Els
22/09/07

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik23-4-2007 16:59:22

Hey, we hebben onlangs ook contact gehad met panthera, ze waren zeer vriendelijk. Wij hadden graag, naast de limo voor de suite, een mini cooper gehad voor mij en mijn vriend en hij ging er naar uitkijken, iets wat iemand anders niet zou doen. En hij is zeker niet duur aangezien hij geen kilometervergoeding vraagt of extra kosten vraagt, wat een gewoon ceremoniebedrijf wel doet!
Groetjes

Theo

Meld misbruik25-4-2007 20:09:45

Van Limo-service durven wij vertellen dat ze geen rekening houden met een cameraploeg !!!
Veel succes
Theo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...