Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeden

  18-4-2007 22:22:06
hallo toekomstige bruidjes en bruidegom !
hopeloos op zoek naar een hoed, haarstukje of tulband ?bij mij kan je deze huren !
steeds vrijblijvend welkom bij
hoedenhuys suzanne
www.hoedensuzanne.be
hoedensuzanne@pandora.be

suzanne

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 983


nele
29-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 12:33:18

Hallo

Ik wou hier eventjes op reageren, want ik ben teleurgesteld.
Bij mijn zoektocht naar hoeden heb ik HoedenSuzanne ge-emaild maar heb daar nooit antwoord op teruggekregen.
Is nu toch al een maand geleden.
Sorry hoor.
Groetjes



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 14:09:10

Nele,

Je moet gewoon eens langsgaan, echt... Je zal versteld staan!

Er is een ENORME keuze en je krijgt echt wat je verlangt, zelf al zit het nog in jouw hoofd :-D. Ik ben zelf langsgeweest voor een haarstukje die echt perfect bij mijn suitekleedje paste, en mijn moeder (en zijn moeder) zijn ook langsgeweest om een hoed te huren voor 12 mei... [Mijn moeder is een echte fan :-D]

Ik weet niet wat je gevraagd hebt natuurlijk en reactie is beter dan niets, maar ik begrijp ook dat Suzanne niet veel tijd over heeft om op email te antwoorden :-s

Suzanne,

Ik heb ook een emailtje gestuurd met foto's van m'n haarstukje en ook daar werd niet op gereageerd. TIP: Een antwoord (al dan niet negatief) is beter dan geen antwoord...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



suzanne

 Meld misbruik19-4-2007 19:02:36

beste nele
iedere mail die ik ontvang zal zeker respons krijgen. ik weet van geen mail dus sorry als je teleurgesteld bent. probeer het nogmaals misschien.
hoedensuzanne@pandora.be



Chris
26-10-2013
 Meld misbruik3-10-2012 18:58:17

Suzanne,

zou je misschien een prijsindicatie kunnen geven wat het zou kosten om een hoed voor 1 dag te huren? Bij ons zal heel de suite een hoed dragen (bruid incluis).

Bedankt,
Chris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...