Terug naar overzicht
Hallo cindy mischien kan ik u helpen kijk eens op deze site onder videoreportages f.d huwelijksreportages en klik door naar mijn websiteMVGFilip
Hoi Cindy,wij hebben De Locht Guy. Ik weet niet van welke regio je bent, hij is van Lommel. Hij komt wel tot bij je thuis voor een kennismaking. Voor een dag-en avonopname betalen we 650€ en ontvangen er 3 DVD's voor zodat we de ouders er ook eentje kunnen geven. Wi laten onze video en foto's door hem doen. De Locht G. Millenniumplein 13 3920 Lommel 011 54 79 55 Groetjes, Tamara
je kan altijd eens kijken op http://www.studiozwaan.be bart
Wij werken met Videography uit St. Niklaas:www.videography.be groetjes,Els22/09/07
Hoi cindy, je kan altijd eens een kijkje nemen op www.appleblue.be of mailen naar info@appleblue.be
Zie www.cp-video.be Amusement gegarandeerd en prima werk!
Dag Cincy,Kijk eens goed in de rubriek fotografie. Indien het nog voor 2007 is kan ik je echter niet helpen wegens volgeboekt.Indien je echter huwt in 2008 zou het misschien nog kunnen. Geef dan een seintje.SuccesFreddy
Hey, alvast proficiat met het huwelijk dat er staat aan te komen.Ik heb een echte aanrader voor jullie, iemand met wie ook wij destijds hebben gewerkt.Het is echt een toffe gast, weet hoe hij jullie op je gemak moet stellen en neemt ruim de tijd om er een prachtige herinnering van te maken.Neem zeker eens een kijkje op zijn website www.clipvideo.tk of neem eens contact met hem op op het nummer 0495/501.233Hij maakt een gratis prijsofferte en ontvangt jullie zelfs met een glaasje champagne terwijl jullie enkele voorbeelden met hem bekijken.Hopelijk heb ik je bij deze van dienst kunnen zijn.Veel plezier
En er is ook nogwww.videomanie.be Geen gratis extra DVD's voor de ouders,maar wel honderden euro's goedkoper.