Terug naar overzicht
elain de omgang mag je inderdaad de naam van je man gebruiken, maar of dat op officiele documenten mag daar twijfel ik aan.Ik denk dat bijna alle officiele documenten je meisjesnaam vermeld wordt.groetjesMieke 22/9-07
Hey,ik gebruik de naam van mijn man dagelijks, maar op het werk en op officiële documenten moet je wel je meisjesnaam blijven gebruiken.Lieve
Inderdaad, op werk en officiële documenten meisjesnaam. Waarom zou je eigenlijk graag de naam van je man gebruiken? Ik zou persoonlijk nog liever doodvallen, ik ben fier op mijn eigenheid en op mijn naam!
Hallo Evelien,Op officiële documenten moet je altijd je eigen naam gebruiken.Ik werk voor een Nederlandse firma en daar vinden sommige collega's het wel raar dat ik de naam van mijn man niet gebruik. Ze hebben mij zelf gevraagd of ik nieuwe visitekaartjes wou laten drukken. Ik blijf gewoon mijn meisjesnaam gebruiken maar mijn Nerderlandse collega's werken allemaal met een bubbele achternaam.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com