Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stoelhoezen huren aan feestzaal???

  18-4-2007 13:53:13
hoi

Zijn er nog bruidjes die de mogelijkheid hebben om de witte of beige hoezen die ze over de stoelen trekken in de zaal te huren.

of is het zo dat de feestzalen die zo'n hoezen hebben ze er zowiezo aanhangen voor trouwfeesten.

En indien je toch kan huren hoeveel vragen ze dan?

Groetjes Saskia

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1572


Angela

 Meld misbruik18-4-2007 13:56:30

Hallo,

stoelhoezen zijn er ook niet bij, tenzij bij bepaalde menu's.
Als we zo'n menu niet nemen, dan kunnen we deze krijgen door een supplement te betalen, maar hoeveel weet ik (nog) niet.
We trouwen pas volgend jaar, dus dat zal iets zijn dat de laatste maanden besproken zal worden.

Alvast veel succes

Angela
21/06/2008



Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 13:59:02

hoi Saskia,

Wij trouwen in Horta, Antwerpen. Nu, wij vinden die stoelen en kleur van tafelkleed afschuwelijk!!

Om die witte hoezen te huren is het 5 euro per stuk!!!

Mijn vriend heeft echter wel al andere websites gevonden waar het iets goedkoper kan, je moet maar eens rondneuzen!

Groetjes



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik18-4-2007 14:02:30

Hallo Saskia,

Bij ons zijn de stoelhoezen gratis in de zaal.

Heb nog al wel gehoord dat je hier bij sommige zalen voor moet bijbetalen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Els
22-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 14:36:02

Wij kunnen kiezen of we bijbetalen voor stoelhoezen (€ 2) en luxe onderzetborden (€1) maar toen ik ging kijken wanneer de zaal klaarstond voor een andere feest, heb ik beslist dit niet te doen. De tafellakens en servetten zijn allemaal in bleke tinten en met die beige hoezen werd het vrij flest. De stoelzitjes zijn donkerblauw en dat stak mooi af.

Els
22/09/07



Kristel

 Meld misbruik18-4-2007 15:27:14

Hoi

Wij huren ze direct bij de traiteur en kosten 5€ per stuk. Niet goedkoop maar voor mij maakt het het geheel af.
Je moet wel oppassen dat je de juiste hoezen neemt. Niet alle hoezen passen op elke stoel (howel ze wel zeggen van wel). Zou dus eens eentje huren en checken of het past.

Groetjes
Kristel



Els

 Meld misbruik18-4-2007 19:37:32

Hey Saskia,

Onze zaal had geen stoelhoezen, daarom heb ik kunnen stoelhoezen huren + stoel voor €4/stuk. Bij Backaert in Aalst.

Groetjes,
Els B



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-4-2007 20:13:49

Bij ons in de zaal is het 2,5 euro pp voor de luxe-uitvoering met stoelhoezen, wij gaan dit waarschijnlijk voor de eretafel doen, dan steekt die er toch een beetje bovenuit.

We vonden de prijs nog wel meevallen...

Groetjes,
Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...