Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bericht aan Els

  18-4-2007 11:51:39
Hey Els,

Ik las in een van je berichten dat je trouwt op dezelfde dag als wij: 26/05
Waar trouwen jullie en heb je nog veel te doen voor dat de grote dag er is?
Wij trouwen eerst in het Gemeentehuis van Wilijk en vervolgens voor de kerk in Berchem.
Begint allemaal wel dichtbij te komen hé?
Bij mij zitten de knopen van de zenuwen al in mijn maag als ik aan de grote dag denk. Niet dat ik er schrik voor heb hé, maar het is toch wel spannend allemaal.

Groetjes
Jessie

Jessie
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 900


Els
26-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 12:35:24

Hey Jessie,

Moet lukken, wij zijn ook van Antwerpen, zelfs van Berchem!!! Normaliter zouden wij dus blijkbaar in dezelfde kerk getrouwd zijn op die dag (Sint-Willibrordus, niet?), ware het niet dat wie nu trouwen in mijn vroegere parochiekerk te Schilde (gekend als het witte kerkje).
Tja, niet zo mooi als de kerk in Berchem, maar de binding is wel veel groter!
Wij trouwen de dag voordien al (25/05) in het districtshuis van Berchem, waarna we een fijne brunch gaan doen in het Dagelijks Brood.

Wat we nog moeten doen voor 26/05:
- eens samen zitten met onze ceremoniemeester (= een nonkel van mijn toekomstige man :-) en ook met dj binnenkort
- misboekjes zelf drukken + mooi afwerken
- kostuum op maat laten maken
- snoepjes voor de kindjes
- versieringen kerk/thuis/zaal afwerken
- bruidsboeket moet nog gekozen worden
- toekomstige moet bij buurman 'les nemen' om met het autootje te kunnen rijden ;-)

Van trouwstress is hier nog totaal geen spraken (ben enkel een beetje zenuwachtig over mijn kleed ... hij zal het toch WAW winden ;-)
Wel is hier sprake van doctoraatstress. Mijn verloofde moet zijn doctoraat ten laatste indienen op 16/05! Pff, een week voordat we trouwen (Hij zit dus volop in de eindsprint) . Alles staat dus eerder in het kader van het doctoraat ipv het huwelijk. Enfin, desondanks amuseer ik mij mij - (grotendeels) op mijn eentje - met de laatste voorbereidingen!
En hij mag dan zijn oordeel geven over de ideeën.

Waar gaat jullie feest door?
En zutten jullie nog op schema?

Ik wens jullie alvast ook een SUPERdag toe en ik heb het mooi weer al besteld :-)

Tot nog eens op het forum!!!
Els

PS We kunnen samen aftellen ;-)



Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 15:27:51

Hey Els,

Wat een toeval zeg ...
Wij trouwen idd in de St. Willibrordus kerk. Wij wonen zelf wel niet (meer) in Berchem. Mijn vriend is oorsponkelijk wel van Berchem en heeft door o.a. zijn grootouders een sterke binding met die kerk. Ikzelf ben afkomstig van Oostmalle, maar omdat ik daar toch ook al 4 jaar niet meer woon en we de Kerk in Berchem veel mooier vonden hebben we gekozen om dicht bij huis te trouwen.

Wij moeten nog doen voor 26/05:
- Trouwkleed terug gaan passen (hopelijk heel binnekort want daar zie ik wel naar uit)
- Misboekjes nog drukken
- Huwelijkskaars kopen
- Gastenboek kopen
- Versiering kerk en zaal in orde brengen
- Naar de zonnebank ;-)
- Snoepjes voor de kindjes
- Iedereen nog eens opbellen (Dj, fotograaf, ceremoniemeester,...) om na te gaan of alles nog steeds in orde is.

Bij ons is het ook zo dat ik mij grotendeels alleen bezig houd met de voorbereidingen, maar dan gewoon doordat mijn verloofde vind dat ik daar toch véél beter in ben dan hijzelf :-)

Ons feest gaat door in 't boekenbergpark, in de taverne die daar is; het paviljoen.
Wij hebben met die mensen afgesproken dat we die avond vanaf 6u heel de taverne voor ons hebben.
En ook hier idd de zenuwen voor het trouwkleed, ze zeggen wel dat eender hoe je er uit ziet op dé dag je partner je zowieso geweldig vind, maar die van mij heeft nogal een uitgesproken smaak en ik hoop dat hij echt het WAW, ik heb hier geen woorden - gevoel krijgt als hij mij ziet.

Voor de rest geloof ik dat we nog volledig op schema zitten, de uitnodigingen hadden een klein beetje vertraging, maar dat is nu wel achter de rug. Verder verloopt alles zoals het hoort!!

Verder wens ik je verloofde ongeloofelijk veel succes met zijn doctoraat en jou nog met de planning van jullie huwelijk.

We zullen elkaar zeker nog wel horen op het forum zodat we gezellig samen kunnen aftellen
:-)

Groetjes
Jessie




Els
26-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 15:51:47

Hihi Jessie,

HEEL LEUK zo samen aftellen... maar spijtig dat ik niet naar je mis kan komen! Anders had ik dat zeker gedaan, St Willibrordus is letterlijk achter onze hoek!
Maar zal zeker aan je denken. Heb trouwens de indruk dat we met velen zullen zijn: 26 mei is blijkbaar erg populair als trouwdatum. Heb al verschillende genodigden die in de voormiddag nog naar een andere huwelijksmis moeten (wijzelf trouwen om 13.30u).

Waar ik ook erg moest om lachen is dat ook jouw vriend blijkbaar een uitgesproken mening heeft ;-)
Herken het volledig. Als ik eens iets aan heb dat hij niet mooi vindt (gelukkig gebeurd dit zeer zelden), dan laat hij dit duidelijk merken. Zo van "wel ja euh, dat is euh, hoe zal ik het zeggen, speciaal...". Tja en dan weet ik genoeg ;-)

Hihi,
Els



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...