Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

18-4-2007 10:22:25
heyhey,
ik ben zo een beetje aan het rondpiepen voor trouwringen. De ringen van Inès B., Wim Meeussen vind ik prachtig. Zo van die ruwe, persoonlijke ringen, maar ik vroeg mij af of er iemand een idee heeft van de prijs van zo'n ringen?
Mercietjes en succes allemaal!
groetjes, nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 314

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 10:36:56

Hoi Nanouchka,

Onze ringen zijn van Hans Sonnaert, deze betalen wij 1380 € , mijn ring heeft wel 9 steentjes...
Dit is een eigen ontwerp, gebaseerd op een bestaand paar uit de collectie..
Neem anders eens een kijkje op zijn website;
: http://www.hanssonnaert.be

Groetjes en succes

Sarah
15/09/07

Els
22-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 11:19:56

Hey Nanouchka,

Van Inès B ken ik de prijzen niet maar Wim Meeussen valt heel goed mee. Wij hebben met hem gepraat op de trouwbeurs in Gent, je kon daar je e-mailadres achterlaten en dan mailde hij zijn prijslijst door. Er staan super veel ringen in, allemaal met prijs. En die is vaak goedkoper dan de standaardmodellen die je bij juweliers ziet liggen. Diegenen die wij mooi vonden waren altijd rond de €600- €700 voor de 2. Als je mij je mailadres geeft, mail ik de lijst vanavond wel door. Ik ben nu op het werk en de lijst zit thuis op computer.

Els
22/09/07

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik18-4-2007 12:24:49

hey Els,

mercie hoor!! Dat valt inderdaad nog goed mee dan, als het voor de 2 ringen is. Leuk!
Mijn e-mailadres is: nanouchka.derave@telenet.be

Ben benieuwd!
Groetjes,nanouchka

Linsey
6-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 13:19:43

Hallo,

onze ringen komen van ines B (Juweelatelier). Ze kosten samen 950 euro. Het is een combinatie van twee bestaande modellen geworden.

Els, houd er wel rekening mee dat de prijslijst van Wim Meeussen zonder de diamanten zijn. Bovendien geeft hij geen certificaat bij de diamanten, daarom zijn we bij het Juweelatelier in Lier gegaan.
Groetjes

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik18-4-2007 15:52:23

Zou het mogelijk zijn mij die prijslijst ook eens door te sturen... christel.foriers@gmail.com

Alvast bedankt, groetjes,

Christel

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 21:02:17

wij hebben vorige week onze ringen besteld bij nico taeymans, die van mij in wit goud met drie steentjes en die van mijn aanstaande in het zilver (hij kan hem wegen zijn werk en hobby nooit dragen) die van mij kwam op een 361euro en die van mijn man ongeveer 100 graveren was ongeveer 16 per ring

groetjes Sofie

carry
18-8-2007
 Meld misbruik19-4-2007 21:27:16

Hey Nanouchka,

Wij zijn vandaag onze ringen gaan kiezen bij Wim Meeussen, hij nam echt de tijd voor ons en heeft zeer mooie collectie's.Wij hebben met het graveren van de ringen 995€ betaald, maar er zijn er nog goedkopere hoor.

Groetjes Carry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...