Terug naar overzicht
Hoi Nanouchka,Onze ringen zijn van Hans Sonnaert, deze betalen wij 1380 € , mijn ring heeft wel 9 steentjes...Dit is een eigen ontwerp, gebaseerd op een bestaand paar uit de collectie..Neem anders eens een kijkje op zijn website;: http://www.hanssonnaert.be Groetjes en succesSarah15/09/07
Hey Nanouchka,Van Inès B ken ik de prijzen niet maar Wim Meeussen valt heel goed mee. Wij hebben met hem gepraat op de trouwbeurs in Gent, je kon daar je e-mailadres achterlaten en dan mailde hij zijn prijslijst door. Er staan super veel ringen in, allemaal met prijs. En die is vaak goedkoper dan de standaardmodellen die je bij juweliers ziet liggen. Diegenen die wij mooi vonden waren altijd rond de €600- €700 voor de 2. Als je mij je mailadres geeft, mail ik de lijst vanavond wel door. Ik ben nu op het werk en de lijst zit thuis op computer.Els22/09/07
hey Els,mercie hoor!! Dat valt inderdaad nog goed mee dan, als het voor de 2 ringen is. Leuk! Mijn e-mailadres is: nanouchka.derave@telenet.beBen benieuwd!Groetjes,nanouchka
Hallo,onze ringen komen van ines B (Juweelatelier). Ze kosten samen 950 euro. Het is een combinatie van twee bestaande modellen geworden. Els, houd er wel rekening mee dat de prijslijst van Wim Meeussen zonder de diamanten zijn. Bovendien geeft hij geen certificaat bij de diamanten, daarom zijn we bij het Juweelatelier in Lier gegaan.Groetjes
Zou het mogelijk zijn mij die prijslijst ook eens door te sturen... christel.foriers@gmail.comAlvast bedankt, groetjes,Christel
wij hebben vorige week onze ringen besteld bij nico taeymans, die van mij in wit goud met drie steentjes en die van mijn aanstaande in het zilver (hij kan hem wegen zijn werk en hobby nooit dragen) die van mij kwam op een 361euro en die van mijn man ongeveer 100 graveren was ongeveer 16 per ringgroetjes Sofie
Hey Nanouchka,Wij zijn vandaag onze ringen gaan kiezen bij Wim Meeussen, hij nam echt de tijd voor ons en heeft zeer mooie collectie's.Wij hebben met het graveren van de ringen 995€ betaald, maar er zijn er nog goedkopere hoor. Groetjes Carry