Terug naar overzicht
Hoi,Op zich vind ik het wel een mooi kleed, maar de kettingen vind ik inderdaad wat té...De eerste (aan décolté) valt nog mee vind'k, maar alles vind ik persoonlijk te veel.Maar het is jouw jurk, je moet ermee staan en jij kiest...Groetjes en veel succes,Katrien18-08-2007
Hallo,ik vind het kleed wel knap, jammer dat je het niet volledig kan zien. Ik weet niet of ik die kettingen zou kiezen maar ik vind dat je dat echt moet zien als je het aanhebt. Ik vond mijn kleed op de kapstok afschuwelijk. Groetjes,Isabel110807
alvast bedankt voor reacties...ik zou het niet gekozen hebben als ik het zo zag hangen, maar de rok is tamelijk simpel en het topje ook! het lijkt veel maar in het echt valt het mee. wel ga ik er een ketting afhalen (die opzij) want dat vond ik te. die vooraan laat ik denk ik anders is het te simpel!op foto zegt het niet zoveel he...ik twijfel nu ook en daarom kwam ik hier even horen...misschien waren ervaringen ...opmerkingen ...dat van die kettingen was ik dus al van plan! enkel de eerste. dus vind al goed dat er dat nog zeggen.ik ging persoonlijk naar de winkel om een kleed te passen van linea ...maar vond ik allemaal beetje hetzelfde..nog ervaringen, opmerken??? graag ... maakt niet uit ...negatief - positief ...welkom!!
Hallo,Ik heb net dezelfde jurk! Sinds zaterdag hangt ze bij mij thuis want 28 april trouwen we. In het echt is ze veel mooier dan op de foto. Ikzelf heb de kettingen eraan gelaten omdat deze er net voor zorgen dat het net iets anders is dan al de andere kleedjes. Ik vind het dus zeker een goede keuze!Groeten,Katleen
Hallo Daisy,Een mooie jurk, over de ketting ben ik ook niet helemaal overtuigd, maar volgens mij moet je dat aanzien. Op een model is het toch altijd anders.Mijn jurk vond ik zelf lelijk in de catalogus, maar als ik het aan heb ziet het er helemaal anders uit.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey,ik vind het prachtig! Zou echt niets weg doen van kettingen of zo hoor, het maakt dit kleed net zo speciaal.Zelf hou ik meer van de top van het kleed links ernaast, maar da's smaak hé.Niet twijfelen meisje, prachtig!Lieve
he allemaal,echt zooo bedankt voor jullie reacties!! ik heb er zoveel aan!soms heb je net dat ene wooord nodig om je terug zekerder te maken!echt bedankt allemaal!!!veel liefsdaisy
he katleen, geef je nog een verslag van je trouwdag? en wat iedereen vond? reuze benieuwd naar jouw dag...