Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

17-4-2007 18:38:16
Hallo,

Na lang zwoegen heb ik eindelijk onze uitnodiging (ontwerp) afgekregen! Maar nu zit ik nog vast met iets... Hoe zit dat met receptie / avondfeest. Ik hoorde dat de mensen uitgenodigd werden met een kaartje tussen de uitnodigingen... Wat plaatsen jullie op dat kaartje? Heb nergens voorbeelden gevonden, vandaar even jullie hulp nodig bruidjes!

Alvast hartelijk bedankt!

groetjes Jotje

Jotje
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 308

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 19:28:59

Hoihoi!

meestal is je uitnodiging gewoon de aankondiging van je huwelijk, waarmee je iedereen dus uitnodigt om naar de viering/ceremonie... als je dat hebt te komen. Dat aparte kaartje maakt dan meestal duidelijk of de mensen zijn uitgenodigd voor de receptie en/of avondfeest. (meestal standaard zoiets van 'U bent uitgenodigd op...(vul je zelf in) om zo laat. Laat iets weten of u erbij kan zijn...)
Maar dat is allemaal redelijk standaard, als je je uitnodigingen zelf maakt, doe je wat je wilt!
Wij nodigen met onze 'grote kaart' bjvoorbeeld iedereen uit voor viering en receptie, wij hebben nl een soort tuinfeest, ook de viering is buiten tussen de bomen. Dan zit er nog een apart kaartje bij voor mensen die op het avondfeest 'mogen' blijven en waarmee we ook vragen of ze willen meedoen aan onze dessertenbuffetwedstrijd!

Je hoeft dat dus helemaal niet te hebben, zo'n kaartje, maar wij vonden het wel handig, zo kunnen we heel veel grote kaarten laten drukken die voor iedereen hetzelfde zijn, en enkel wat kleine kaartjes met veranderingen.
Oh ja, onze routebeschrijving staat ook op het kleine kaartje (krijgt iedereen dus minstens aan 1 kant bedrukt!)

Hopelijk ben je er iets mee!
Lies
2 en 30 juni

nelle
15-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 21:20:52

hey ,
onze uitnodiginen zijn net toegekomen en wij hebben voor iedereen een grote uitnodiging voor de kerk met onze adressen op en voor de mensen van de receptie en avondfeest hebben we twee verschillende kaartjes met de gegevens van de receptie en de feest dat is volgens mij de enige manier waarop je vergissingen kan vermijden
groetjes

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik17-4-2007 21:57:29

Alvast al bedankt voor de reacties...

Heb al een grote uitnodiging gemaakt (werken met foto's vandaar dat we het zelf deden)voor de viering... Maar zit vooral vast met de tekst die op de kaartjes moet komen... wij hoorden dat het zo is dat de ooms en tantes naar de receptie ook komen, maar neven en nichten niet... Om die verwarring uit de weg te helpen zoek ik nog naar een oplossing... Maar ben zeker al iets met jullie reacties!

groetjes Jotje

Nog iedeetjes zijn zeker welkom!

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik18-4-2007 8:07:58

Dag Jotje,

Bij ons zal er ook een kaartje tussenzitten voor de receptie, het diner en het avondfeest apart. Wij hebben vierkante uitnodigingen en hiertussen zit dus een kaartje, dat dezelfde grootte heeft als de uitnodiging, maar alleen enkel is, en de uitnodiging dubbel. (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, het is nog vroeg... :-) )

Groetjes,
Véronique (Mechelen)

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik18-4-2007 8:16:10

Hallo Jotje,

Wij hebben dus onze aankondiging en daarbij steken we een klein kaartje (uitnodiging) voor de receptie of het diner.
Hier volgt onze tekst (wel heel traditioneel)

De heer en Mevrouw (naam ouders)
De heer en Mevrouw (naam schoonouders)

hebben het genoegen
(stippellijn om namen gasten in te vullen)
uit te nodigen op
(stippellijn - dus ofwel receptie ofwel diner)
ter gelegenheid van het huwelijk van Véronique en Billy op zaterdag 16 juni 2007 om ......uur in feestzaal 'La Grange' te Massenhoven.

Stadskledij gewenst

Graag antwoord voor .......

Cadeautip ......

Aan de achterzijde staat dan het plannetje om naar de feestzaal te gaan.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 8:29:41

Indeed vroeg, maar zeer duidelijk! Alvast hartelijk bedankt! Ga morgen verder knutselen, zodat het gauw naar de drukker kan voor een proefdrukje...

Jotje
13/07/07

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 10:31:27

Hoi Jotje,

wij hebben ook het systeem van als basis een aankondiging en het klein kaartje voor het feest ...
Wij hebben dit:

Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit op het avondfeest ter ere van ons huwelijk op 15 september 2007 om 19.00 uur in feestzaal "Hof Van Keulen"

Graag voor 24 augustus even bellen, zodat wij onze genodigden kunnen tellen.

Tel + GSM nr

De gegevens vd feestzaal en cadeautip staan reeds op de aankondiging, deze herhalen wij dus niet op de kleine kaartjes !

Succes !!

Sarah
15/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...