Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte organza stola

  17-4-2007 14:36:13
Beste allemaal,

Mijn trouwkleed is van Linea Raffaelli. Tijdens het passen gaf de verkoopster me ook een eenvoudige witte, doorzichtige organza stola, afgeboord met een satijnen biesje. Heel mooi maar toch nogal duur vond ik: 125 euro. Weet iemand of dit in elke winkel zoveel kost? Of zit er (veel) verschil op? Of is er iemand die zijn stola (liefst eentje zoals hierboven beschreven) doorverkoopt?

Groetjes,
Fien
22/09/2007

Fien
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1396


Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik17-4-2007 15:09:44

Beste Fien

Ik heb ook een organza witte stola gepast; Die was rond de 80 euro, maar dat vond ik teveel en toen haalde de verkoopster een stola uit in een ander materiaal en die was maar 40 euro.

Ingrid



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 17:11:48

Hoi,
ik maak zelf mijn kleding en weet wat de stoffen kosten, 125€ is pure afzetterij! Je kan makkelijk in een stoffenwinkel voor max 5€ de meter, organza kopen en een biesje kan je makkelijk in de veritas kopen voor max. 7€ de meter.
Er zit wel verschil in de kwaliteit van de organza, maar echt daar zie je weinig van omdat het een stola is, voor een kleedje is dit anders. Alleen in je budget zal het een echt verschil maken!
Moest je iemand kennen die een beetje kan naaien want daar is echt niet zo veel werk aan en het is echt niet zo moeilijk, kan je makkelijk voor hoop en al 20€, en dat is best al ruw genomen, een stola maken!

Als je niemand kent die kan naaien ga dan eens vragen in een retouche-winkel of kijk eens in de goudengids of er gaan naaiatelier in je buurt is. Daar ga je veel goedkoper uitkomen!

Ik was ook gaan passen om een idee,want ik maak mijn kleed zelf, en die vrouw bracht mij een sluier: een heel simpel stukje tulle met onderaan een paar pareltjes erop. Die kostte, hou u vast, 300€!!!!! Terwijl ik diezelfde sluier voor amper 7€ zou kunnen maken.

Ze overdrijven echt schandelijk in de winkels, ik heb me toen echt moeten inhouden om er geen scène te maken. Ik werd echt fysiek niet goed van me op te jagen!

Groetjes, Mara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...