Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Amerika

  17-4-2007 14:29:45
Wij gaan als huwelijksreis 3 weken rondtrekken aan de westkust van Amerika. Onze reisagent zei dat we hiervoor al onze reispas konden aanvragen. Nu zie ik echter op de site van Aalst staan dat een een Belgische identiteitskaart voldoende is voor de Verenigde Staten. Aangezien het voor ons 2 toch €160 kost, had ik graag zeker geweten of we er één nodig hebben.

bedankt,
Els
22/09/07

Els
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1127


Helene
24-5-2008
 Meld misbruik17-4-2007 14:38:18

Dag Els,
Je hebt wel degelijk een reispas/paspoort nodig , anders kan je de VS niet binnen. Ik denk dat je verward met een visum, die heb je niet nodig om te reizen naar Amerika.
Groetjes H



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 14:53:25

Dag Els

Wij zijn ook van Aalst en gaan ook drie weken westkust doen.
We starten in San Francisco, dan zo even kustroute naar Monterey, dan Yosemite, 4 dagen Las Vegas, Grand en Bryce Canyon, Monument Valley , San Diego en dan 4 dagen LA
Ik heb ondertussen ook al een mega interessant forum ontdekt over amerika, veel tips over het westen en zo
www.allesamerika.nl/forum

ha ja en ja hoor, je moet zeker een internationale reispas hebben
wij hebben de onze vorige week ook in Aalst rond de 180 euro betaald voor 2 , slik :-(

vele groetjes
Christel
160607



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik17-4-2007 15:11:33

Beste,

Het is mede door landen als Amerika dat onze reispas zo duur is geworden. Vroeger was de reispas een stuk goedkoper. Je hebt zeker een reispas nodig

Ingrid



Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 15:59:12

Hoi Els,

Mijn ouders wonen daar en heb daar zelf nog gewoond. Je hebt die ECHT wel nodig hoor!!! Je geraakt het land anders niet binnen, vree s ik zelf.



Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:00:03

Ah, Els en Christel...

Zion is ook een hele mooi park...en je kan daar door de rivier tussen de bergen klimmen, heel leuk!!



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:19:21

Dag Katrijn,

ja Zion lijkt ons ook echt leuk, daar zitten we op woensdag 26 juni in de Cliffrose Lodge and Gardens, lijkt me super leuk zo in het park logeren met zicht op de rivier
Bergbeklimmen hebben we nog nooit gedaan maar wie weet, een eerste keer daar??

groetjes
Christel



Els
22-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:34:16

Christel,

Onze reis lijkt idd erg op elkaar! Bij ons ook vertrekken in San Fransisco (2 nachten) en dan overal 1 nacht;oa Yosemite Park, Grand Canyon, Death Valley, Las Vegas (2 nachten in het Luxor!), San Diego, Mexico en dan voor 5 nachten naar LA. Ik wou toch een beetje strandvakantie en vandaar kan je ook nog heel wat plekken bezoeken (Beverly Hills ;-)) Bedankt voor de tip over het forum, zal het nu zeker in de gaten houden. We vertrekken 26 september, wanneer gaan jullie?

Katrijn, heb jij zo'n reis gemaakt? Dik in orde?

Groetjes en allemaal bedankt voor jullie antwoord, geen twijfel mogelijk nu ;-)

Els
22/09/07



Els
22-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:35:15

Sorry Katrijn, nu pas gelezen dat je er gewoond hebt... misschien moeten we jou wel een reisplan vragen!



erik

 Meld misbruik17-4-2007 16:38:24

hoi

enkele jaren zijn wij met 6 naar The States ook geweest, met de moto (met een volgwagen).
Een vriend had alles zelf georganiseerd toen met een roadboek.
hebben heel de westkust toen gedaan, zo'n 9000km op 26d.
meer info nodig? bibi77@hotmail.com



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:42:57

dag Els

Ja inderdaad, onze reis is bijna identiek, wij zitten alleen iets langer in Vegas. Het Luxor hotel lijkt me ook geweldig, we gaan het zeker bezoeken! Wij hebben de Caesar Palace , omdat daar een aktie was, een suite voor de prijs van een gewone kamer.
Wij gaan van 20 juni tot 10 juli, nog nooit zolang weggeweest, maar ja daar ga je niet voor een week naartoe hé.
Als je Universal gaat bezoeken, kan je front line passen kopen op voorhand (internet) dan moet je daar niet wachten, anders zie je bijna niks,heel lange wachttijden (tip van dat forum:-)T is wel duurder maar ja dan zie je ook alles
Beverly Hills zien wij ook naar uit!
En dat eten ! man man wij gaan nogal verdikken zenne

groetjes
Christel



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 19:05:33

Hallo allemaal

Niet alleen heb je een reispas nodig, het moet ook een elektronische zijn, voor het geval iemand nog een oude heeft die nog geldig is. Hou ook rekening met lange wachttijden aan immigratie, en zorg dat de kaart die je op het vliegtuig krijgt goed en volledig is ingevuld, want geloof me vrij, ze kunnen daar moeilijk doen!

Veel plezier daarginds,
Groetjes,
Cat
22/09/07



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 21:43:38

hey wij gaan ook die richting uit, kleine drie weken. enige dat al geboekt is zijn de tickets, nu nog wagen huren en dan gewoon doen waar we zin in hebben. bedoeling is dat we van LA naar Vegas gaan dan naar San Francisco en zo langs de kust terug, allemaal via de nationale parken. ook voor de parken heb je een pas voor alle parken als je van plan bent er meerdere te bezoeken is dit stuk goedkoper.
enne... een reispas heb je zeker nodig idd ook een electronische

greets
sas677


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums