Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeestje

  16-4-2007 22:59:02
Hallo,

Mijn zus en beste vriendin zijn bezig met het organiseren van mijn vrijgezellenfeestje. Nu vroegen we ons af hoe dat eigenlijk gedaan wordt met de kosten? Betaald iedereen voor zichzelf? Is het de bedoeling dat de bruid trakteert? Wat zijn zoal de gewoontes?

Wie kan ons verder helpen?
Groetjes en alvast bedankt,
Hannah

Hannah
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 756


evy
19-5-2007
 Meld misbruik16-4-2007 23:03:29

eigenlijk is het de bedoeling dat jij iets doet voor betaling of iets verkoopt ofzo en met dat geld wordt er gedronken
zo gebeurt het hier in deze streek (antwerpen)

groetjes



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik16-4-2007 23:25:42

Bijn ons is het anders, de kosten worden door alle deelnemers verdeeld uitgezonderd de bruid. Ik moet dus zelf niets betalen. De prijs wordt afgesproken zodat die voor iedereen schappelijk is.

Groetjes, Mara.



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 7:46:00

Hallo Hannah,

Bij ons worden de kosten ook altijd verdeeld onder de deelneemsters met uitzondering van de bruid. Zij moet niets betalen.
Wat soms wel gedaan wordt is de bruid bv snoepjes laten verkopen ofzo zodat zoals Evy zegt, je van dit geld iets kan gaan drinken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Eva
13-9-2012
 Meld misbruik17-4-2007 7:48:23

Bij ons identiek aan Veronique haar verhaal, bruid betaald niets - met "weddenschappen" verdient ze wat geld


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...