Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 mei

16-4-2007 17:51:42
hey bruidjes,
zijn er onde jullie die ookop 10 mei 2008 trouwen?
zoja wanneer beginnen jullie me het vast leggen van kerk en gemeente enzo?
De zaal heb ik al en traiteur ook.

Groetjes

maureen
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 281

els
7-7-2007
 Meld misbruik16-4-2007 18:25:39

Wij hebben meteen alles vastgelegd toen we onze datum en de dagindeling kenden.
Dan ben je er ook meteen gerust van dat niemand anders met "jullie uur en dag" gaat lopen!
Succes!

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik16-4-2007 23:59:04

Hoi,

bij ons kan je de gemeente pas vastleggen 6 maanden op voorhand. De kerk hebben we ongeveer anderhalf jaar op voorhand vastgelegd en zelfs toen was het uur dat we wilden al vastgelegd door een ander koppel. Ik denk dat je dus altijd 'pech' of 'geluk' kan hebben, of je er nu vroeg of laat bij bent. Niet stressen dus :-)

Groetjes!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik17-4-2007 8:00:37

Wij trouwen op 3 mei 2008, en hebben ook de zaal al vastgelegd. Voor de gemeente kan het bij ons ook maar 6 maanden van tevoren en wij trouwen niet voor de kerk. Ik hoop wel dat met de gemeente alles in orde komt, omdat 1 mei 2008 een dubbele feestdag wordt (hemelvaart valt daar op denk ik). Ze hebben ons verzekerd dat ze geen brug maken, maar helemaal gerust ben ik er toch niet in...
Verder kijken wij nu opt gemakje rond voor een dj en fotograaf.

Veel succes nog,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...