Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 mei!

  16-4-2007 13:10:54
Dag bruidjes,

Zijn er onder jullie die ook op 5 mei trouwen... 19 dagen nog, het is zoo dichtbij! Het zal nog een hele opgave zijn om niet TE nerveus te worden.. En nog is niet alles af, zoals misboekjes, menu, enz.. Hoever staan jullie?

Kijk er al zo naar uit..

groetjes
Ruth

Ruth

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 660


Kim
4-5-2007
 Meld misbruik16-4-2007 14:28:00

Hey Ruth,

Wij trouwen op 4 mei, hier beginnen de zenuwen ook al een beetje boven te komen. Het meeste is wel geregeld, enkel nog de defenitieve tafelschikking en het proefkapsel en proef make-up nu zaterdag. Hopelijk blijft het nog zo'n mooi weer en hebben we de perfecte dag.

Nog veel succes met de afwerking van de voorbereidingen.

Kim
04/05/07



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik16-4-2007 14:56:18

Hoi Ruth,

Bij ons is het ook 5 mei! Net als bij jou moeten onze misboekjes nog gedrukt worden en ook de menu's en tafelschikking. Verder nog iets voor de kindjes aan de kerk voorzien. En duimen voor goed weer he!

groetjes,

Wendy
www.tom-wendy.be



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik17-4-2007 11:24:37

Dag Ruth,

wij trouwen op 4 mei. Nog geen zenuwen, alles onder controle maar deze nacht heb ik wel mijn eerste "nachtmerrie" gehad. We hadden ons overslapen...
Nog nooit geen last van gehad maar hopelijk blijft het bij deze ene keer.
Alles komt wel goed hé, gewoon rustig blijven ademhalen... ;-)

Groetjes en nog veel succes
Dolores
04/05/07



martine
5-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 16:16:08

hey Ruth, en de andere

Wij trouwen ook op 5 mei nu staan er nog maar 16 dagen op de teller, bij ons is alles bijna in orde. Alleen de menu's nog maken, 27 april trouwkleed halen, snoepjes voor aan de kerk nog bestellen, en een bedanking voor de getuige maar we hebben geen idee wat, wat voorzien jullie voor hun.
Het is mijn jonge zus en zijn zus die de uitverkorene zijn.

groetjes Martine



Anneke
5-5-2007
 Meld misbruik25-4-2007 23:54:32

Hallo

Wij trouwen ook op 5 mei. Bij ons is zo goed als alles rond, alleen nog de tafelindeling. En nog een geschenkje voor de getuigen vinden. Iemand misschien een tip!En misschien zelfs nog nieuwe schoenen voor mij, er is een klein ongelukje gebeurt bij de schoenmaker. Morgen weet ik meer.
Maar voor de rest alles in orde . En zoals jullie zeggen, duimen dat het mooi weer gaat zijn.
Bij ons gaat het door in Limburg!

Groetjes Anneke
05/05/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...