Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Catherine (speelhof)

15-4-2007 23:22:11
Hey Catherine,

nee ik heb nog geen visagiste noch een kapper.
Ik heb wel een goede tip van iemand gekregen dat er een hele goede visagiste op de hasseltsesteenweg zou zitten maar ik heb er nog geen contact mee gehad. Zij zou voor de proef en de dag zelf 25€ samen vragen.

Voor de kapper; in onze straat is een kapster waar iedereen vol lof van was, dus ik daarheen. Mijn neef trouwde vorige week dus had ik dan een opsteekkapsel gevraagd om te zien wat zij er van maakte, maar ik herkende mezelf er echt niet in, ik had het evengoed zelf kunnen doen en dan moest ik er nog 30€ voor betalen! Dat vond ik toch best veel voor een kwatiertje werk en wat lak spuiten. Ik moest ook alle benodigdheden zelf meenemen dus 't is niet dat dat in de prijs zat.

Ben een paar weken geleden nog eens met Bruno gaan praten om al wat concreter over de dag te spreken. Mijn ouders en zus waren er deze keer ook bij dus nu hebben ze de zal ook gezien. Mijn hartje begon al weer wat sneller te slaan!

De tafelversieringen moeten we wel zelf maken zegt hij. Daar gaan we dan in de zomer maar mee beginnen.

Nog 5 maanden!!!!

Groetjes, Tamara.

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 285

catherine
22-9-2007
 Meld misbruik16-4-2007 8:00:19

Hey Mara

Mijn nichtje heeft gezegd van eens te gaan vragen bij Elle&lui in de Luikerstraat voor de make-up. Zij is heel tevreden over de service daar.
Voor haar had ze me ook iets gezegd maar ik ben de naam vergeten. Zal het nog eens vragen.

Ik weet helemaal wat je bedoeld, ik ben vorige week nog eens gaan wandelen in het Speelhof, en ik had ook weer helemaal het wauw gevoel. Ik zie het echt helemaal zitten.

Zodra ik iets weet zal ik het je laten weten.

Groetjes,
Cat

anja
1-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 10:21:47

zijn jullie als eens bij dilio-elegance geweest?
ik twijfel erover om daar te gaan in tienen maar dat bestaat in sint-truiden ook...

groetjes,anja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...