Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelnagels aan huis

15-4-2007 23:01:43
ik zou graag gelnagels hebben voor ons huwelijk. Regio Roeselare-torhout

evelien
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 478

els
7-7-2007
 Meld misbruik16-4-2007 17:20:20

Mij hebben ze aangeraden om mijn handen/nagels een dag op voorhand te laten doen.
Ik laat dan ook niemand aan huis komen, maar ga zelf.

Patricia

Meld misbruik17-4-2007 10:31:04

Het mooiste en denk ik het rustigste is in de week van je trouw te gaan. Jammer dat je niet uit Gent bent, anders kon ik mss helpen.

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik17-4-2007 12:46:43

Hey,

Ook mij hebben ze aangeraden om 2 dagen op voorhand te gaan.
Het duurt ook wel even en die dag heb je al genoeg andere dingen die moeten gebeuren (kapsel, make-up).

Ik heb er nu al. Zo kan ik verschillende dingen uitproberen voor de dag zelf.

In die regio kan ik u niet helpen.

Groetjes, Sissi

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 12:47:43

hey,

@ els: ik zou graag hebben dat er iemand aan huis komt doordat ik dan bijna 35 weken zwanger ben en kmoet het rustig aan doen dusja (en kheb al een klein ventje rondlopen van 16 maanden)

@patricia: ik denk ook dat ik het ongeveer een week op voorhand zal laten doen, zo kan ik er tenminste een beetje aan wennen...

Indien jullie ergens weten waar je naartoe kan voor gelnagels je mag het ook altijd posten.

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik17-4-2007 14:03:22

Hey,

Ik heb een vriendin die gelnagels doet aan huis. Zij is van Koekelare en zou wel tot bij jou willen komen, denk ik!
Haar telefoonnummer is 0479/ 344 200. Ze heeft al een jaar ervaring!
Bel haar gerust eens!

Groetjes,
Natascha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...