Terug naar overzicht
Mij hebben ze aangeraden om mijn handen/nagels een dag op voorhand te laten doen.Ik laat dan ook niemand aan huis komen, maar ga zelf.
Het mooiste en denk ik het rustigste is in de week van je trouw te gaan. Jammer dat je niet uit Gent bent, anders kon ik mss helpen.
Hey,Ook mij hebben ze aangeraden om 2 dagen op voorhand te gaan.Het duurt ook wel even en die dag heb je al genoeg andere dingen die moeten gebeuren (kapsel, make-up).Ik heb er nu al. Zo kan ik verschillende dingen uitproberen voor de dag zelf.In die regio kan ik u niet helpen.Groetjes, Sissi
hey,@ els: ik zou graag hebben dat er iemand aan huis komt doordat ik dan bijna 35 weken zwanger ben en kmoet het rustig aan doen dusja (en kheb al een klein ventje rondlopen van 16 maanden)@patricia: ik denk ook dat ik het ongeveer een week op voorhand zal laten doen, zo kan ik er tenminste een beetje aan wennen...Indien jullie ergens weten waar je naartoe kan voor gelnagels je mag het ook altijd posten.
Hey,Ik heb een vriendin die gelnagels doet aan huis. Zij is van Koekelare en zou wel tot bij jou willen komen, denk ik!Haar telefoonnummer is 0479/ 344 200. Ze heeft al een jaar ervaring!Bel haar gerust eens!Groetjes,Natascha