Terug naar overzicht
Dag Katrien en Dirk,Wij trouwen ook op 18/08! Ik vind dat 'because you loved me' een heel mooie melodie heeft. De tekst is toch niet negatief, alleen in de verleden tijd, maar dat speelt geen rol. Heb net nog eens Vonken en Vuur beluisterd, en chacha zou daar goed op gaan, bedankt voor de tip!Wij kiezen totnogtoe voor "Everything I do" van Bryan Adams, maar we moeten nog zien of een Engelse wals daar wel op gaat.Groetjes,E18/08/2007
HAHA... Vonken en vuur is populair! Wij dansen er ook chachacha op. Hebben dit in de dansles zelf ook al eens gedaan. Gaat heel goed. Alleen als het eindstukje even stil is, moet je zorgen dat je in de maat blijft natuurlijk hè.veel dansplezier!
Hallo,wij doen ook eerst een slow en daarna een swing om het dansfeest te openen. Wij gebruiken 'Because you loved me' in de kerk. Ook een beetje naar ouders en overleden familieleden toe en omdat het liedje voor ons veel betekenis heeft. Ik vind het zeker niet ongepast. Wij trouwen een weekje voor jullie.Groetjes,Isabel110807