Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend visagiste gezocht

  15-4-2007 17:04:39
hallo medebruidjes heb dringend een visagiste nodig heb al eens een proefmake-up laten doen maar is heel hard tegengevallen zoek nu echt iemand heel goed het zou voor de regio waasland zijn nl sint-niklaas maar wat wel een probleem is is dat het al heel vroeg zal zijn nl al om half7 want men kapster komt om7 heeelllp wat moet ik nu doen

debbie
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 721


nada

 Meld misbruik15-4-2007 19:29:57

Beste Debbie,

ik ben een professionele visagiste en ik kom aan huis. Ik wil u best helpen indien u interesse hebt en natuurlijk als ik vrij ben op jou grote dag.

U kan mij altijd mailen visagiste@yahoo.com

Ik wens u alvast heel veel succes

Met vriendelijke groeten,
Nada A.



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik15-4-2007 20:09:36

Ms kan je het eens vragen aan mijn visagiste... ik weet niet of ze tot daar komt, maar je kan het altijd eens vragen é... www.pompidou.be
Succes en je vindt wel iemand hoor!



Nina

 Meld misbruik15-4-2007 20:13:47

Hallo debbie,

Indien je nog iemand nodig hebt mag je me steeds contacteren dit kan via teneisha2002@msn.com of via 0486/35.14.32

ik werk als visagiste in ici paris xl en doe daarnaast make-up voor modeshows, bruidjes, fotoshoots,...

Groetjes
Nina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...