Terug naar overzicht
Hey,Normaal gezien moet je voor een proefkapsel gewoon betalen, hoor (zo is dat toch bij mij). Als je dan niet tevreden bent, kan je dat met je kapster overleggen of eventueel nog van kapper veranderen. Ik laat donderdag mijn proefkapsel doen en in de namiddag mag ik voor mijn eerste pas gaan. Spannend!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi Maartje,Je zal zowieso moeten betalen voor de proef-make up of het proef-kapsel, maar daarna kan je uiteraard beslissen om toch niet met die persoon te werken. Een tip om eventueel het proef-kapsel of -make-up niet als verloren kosten te zien: laat het doen op een dag dat je 's avonds weg moet, zodat je haar ineens goed zit of je mooi gemaquillerd bent voor de gelegenheid.
Hallo,Ik heb gisteren een proefkapsel laten doen, door iemand die aan huis kwam. Heb 13 euro betaald. Geen geld vond ik zelf. Denk dus toch dat het normaal is dat je voor een proefkapsel betaalt maar je kan zeker nog veranderen indien je dat wil.Zelf twijfel ik enorm! Vond het prachtig en ook in de winkel waar ik men eerste pas hebben ze er opmerkingen over gemaakt(positief dan wel). Eén probleem men toekomstige vond het niet geslaagd :-( Zouden jullie veranderen als je het zelf echt wel mooi vond? Paste ook perfect bij men kleed.Groetjes
Elke van waar is de kapster die je haar deed? Zou ze ook naar Antwerpen willen komen? Kan je haar gegevens bezorgen? bedankt!
Ik heb zo net voor de trouw van mijn neef mijn proefkapsel laten doen, maar ik vond er maar niets aan en er was geen tijd meer om het nog te herdoen, dus een lelijk kapsel en ik moest er nog eens 30€ !!!!! voor betalen!Ik moest zelf speldjes en elastiekjes meenemen en dan nog eens 30€ vragen? Daar zal ik niet snel terug naartoe gaan.Tamara.
Dag Maartje,toch even een bedenking bij je vraag, stel je koopt bij de groentenman een appel, doch hij smaakt niet zoals gedacht. Moet je de appel dan betalen?? Die mensen doen hebben toch ook hun werk gedaan, als jij werk doet en je baas is niet 100% tevreden zou jij het dan begrijpen moest je niet betaald worden? Na de proefbeurt kan je dan wel zeggen dat op de trouwdag je een andere kapper zal nemen... dat is maar normaal.
Hey Maartje,ja, die proef zul je dan toch moeten betalen, maar je bent niet verplicht om dezelfde persoon voor je huwelijk te nemen als het echt niet je stijl is.Aan Elke,niet veranderen zou ik zeggen! Jouw vriend heeft toch nog niets van het kleed gezien en het is het geheel dat telt. Als jij het mooi vindt en het past perfect bij je kleed, zou ik zeker niet van gedacht veranderen.Groetjes,Lieve
Hallo,Aan Didin, ik zou je best willen helpen en haar nummer geven maar vrees ervoor dat dat niet veel zin heeft. Woon zelf in zuid - oost - Vlaanderen en die kapster ook. Zij werkt alleen en enkel hier in de buurt. Sorry :-(Aan Lieve,Bedankt voor de reactie denk ook dat ik men kapsel van afgelopen zaterdag ga houden. Past echt bij me en bij men kleed.Groetjes