Terug naar overzicht
Ben ook mijn kleed zelf aan het maken. Wel stressy...Onderrok heb ik wel gekocht.Voor mijn ventje kopen we een kostuum. Vind ik veel te moeilijk om zelf te doen. Het kleed is al een hele uitdaging!!Nog 2 maanden en dan moet het klaar zijn!!
Ik heb van gisteren nog 5 maanden, maar ik ben nog maar net bezig. Ik betrap me er wel op dat ik het blijf uitstellen om aan het echt kleed te beginnen, ik ben er echt nerveus om omdat ik het perfect wil doen. Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik er een boothals of haltertop van ga maken. Mijn proef was een haltertop. Omdat ik nu een andere onderrok heb ben ik dan weer bang dat ik best opnieuw een proef maak, maar je kan er niet bij bezig blijven he!Waar heb jij je stoffen en patronen gehaald?Ik heb mijn stof bij Westhovens in Maasmechelen gehaald. We hebben daar wel veel advies gekregen. Mijn patronen zijn een mix van verschillende bruids- en suitekleding. Ik wil een gedrapreerd bovenlijfje en heb daar maar geen fatsoenlijk patroon voor, maar met de proef was het toch gelukt.Stoot jij op moeilijkheden?Groetjes, Tamara