Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brinkman-bruidsjurken

13-4-2007 21:37:19
Hei bruidjes,het is nog te vroeg voor mij om een jurk te gaan kiezen want ik trouw pas volgend jaar in augustus.Maar ik heb wel de collectie van Brinkman al gezien op het internet en die vind ik echt prachtig. Iemand een idee over welke prijzen dit gaat? Is dit eerder een duur merk of toch nog betaalbaar? Bedankt voor de hulp!

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 337

freddy

Meld misbruik13-4-2007 22:06:06

Beste Karolien,

Wat bruidsjurken betreft ben ik volledig onmondig. Voor alle overige zaken geef ik je graag één goede raad : zeg niet " het is te vroeg ".Ikzelf en vermoedelijk andere collega's krijgen al aanvragen/opdrachten voor juli 2008.

Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

Freddy

yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik13-4-2007 22:37:41

ik heb een brinkmann gekocht bij koonings te Deurne, in Nederland.
Hij kost 1500 euro.

groetjes

Marita

Meld misbruik13-4-2007 23:56:22

Hallo Karolien,
bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) verkopen ze het merk Brinkman (aan de minimum opgelegde verkoopprijzen)! Prijzen variëren tussen 1000 en 1500 à 1750 euro.
Veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...