Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help nerveuze aanstaande !!!

13-4-2007 21:07:09
Hey,

ik wou even vragen of jullie aanstaanden net zo moeilijk kunnen doen als die van mij! De ene moment wil hij bij de voorbereidingen betrokken worden, maar als het te praktisch wordt, loopt hij weg of wil hij het er dan weer niet over hebben.
Zijn zus zegt dat het zenuwen zijn omdat hij niet graag in de belangstelling staat en die dag dus wel de hele dag mee moet!

Zijn vader en mijn vader zeggen dan weer dat het typisch mannelijk is om niet al te enthousiast over te komen!

Soms maakt hij me meer nerveus met zijn houding dat ik dan maar alles zelf doe, maar dan klaagt hij dat hij geen inspraak heeft!

Dan zeggen ze dat vrouwen wispeltuurig zijn!

Groetjes, Tamara.

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 248

Sandra
1-6-2007
 Meld misbruik13-4-2007 23:19:23

Hey,

Ik herken de situatie!
Die van mij doet bijna niks uit zichzelf. Als ik niet zeg, bel nu naar de pastoor, het gemeentehuis of dergelijke meer, dan had er nog helemaal niks gepland geweest. Ons huwelijk is op 01/06/2007.
Ik heb hem gedwongen over een tweetal weken om eindelijk voor een kostuum te gaan kijken voor hem, na veel tegenstrubbelen (zo van, er is nog tijd zat, ken je dat?), heeft hij het toch maar gedaan.

Het enige positieve in heel de zaak is, hij houdt het budget nauw in het oog, iets waar ik totaal niet veel verstand van heb.

We zullen het idd maar op die zenuwen steken zeker!? :-)

Grtjes,
Sandra

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik14-4-2007 8:08:27

Mijn aanstaande zegt bij alles, oja, dat komt wel. Maar als ik niets zou regelen, dan zouden we nu nog niets geregeld hebben! Ik word daar zelf nerveus van. Zijn beste vriend gaat over 4 weken trouwen en heeft afgelopen zaterdag pas zijn pak gekocht! Ik zou daar echt hypernerveus van worden. Mijn vriend heeft me beloofd al eerder een pak te gaan kopen! Ik ben benieuwd. De rest laat hij een beetje aan mij over. Wat ik dan wel weer fijn vind, omdat ik graag dingen op mijn eigen manier doe.

Als hij een goed idee heeft, dan zegt hij het wel, maar eerder niet! Steeds vragen! Gek word ik ervan!

Misschien bij hem ook zenuwen. Denk van niet. Gewoon laksheid.

Leg gewoon niet teveel druk op je aanstaande. ALs hij wegloopt, niet boos worden, dan maakt het alleen maar erger.

Sterkte!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik14-4-2007 9:35:42

Ik herken dit ook. Je moet ook niet teveel vragen aan hem of hij maakt zich druk of hij heeft geen tijd of het wordt hem allemaal teveel. Hij heeft vooral schrik dat alles zou fout lopen die dag. Maar wij hebben er iets op gevonden: hij de bouw; ik de trouw! Wat niet wil zeggen dat we elkaar niet inlichten en elkaars mening niet vragen.

Veel succes nog!

patricia

Meld misbruik14-4-2007 11:00:52

Geen probleem de mijne is ook zo, hij ging alles aan zijn kostuum laten veranderen (ik maak het zelf) Hij wou iets speciaals maar als hij aanpaste ging hij nog eens veranderen, ik heb hem gewoon genegeerd en alles een maandje laten gangen en nu is hij akkoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...