Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs menu

13-4-2007 17:47:07
Dag bruidjes,
Ik vroeg me af hoeveel jullie spenderen voor een hele menu.
Dus start receptie, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert.
Wij geven champagne met hapjes tijdens de receptie.
Dan voorgerecht ( eventueel ook soep ), hoofdgerecht ( alles met bijgepaste wijnen ) en dessertbord met koffie.
Als ik alles ruim reken kom ik aan een 72euro per persoon voor dit alles.
Is dit veel of aan hoeveel liggen jullie per persoon ?

Alvast bedankt
Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 616

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik13-4-2007 17:52:56

hallo mieke,

Ik was daarnet even aan het rekenen wat wij uitgeven per persoon!
wij hebben champagne en 4 hapjes als aperitief en dan koud buffet als voor gerecht dan een soep dan (vermits we trouwen 10 mei 2008)bbq 4 stukken vlees met saladbar, verschillende soorten aardappelen, rijst en pastas en dan een desserten buffet met kaas varia en s'nachts een sandwich bar en wij zitten ongeveer 95€ per persoon (aangepaste wijnen tijdens de maaltijd, koffie bij het dessert en een dranken forfait tot 5 uur inbegrepen)

Dus je hebt een goede prijs!!

groetjes
Maureen
10/05/2008

Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik13-4-2007 18:07:52

Hallo,

wij hebben ook champagne met 7 hapjes, soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessertbuffet en dit komt op 72€ per persoon. Daar zit ook een forfait in voor alle dranken tot 5u.

Groetjes,
Stephanie
21/04/2007

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik13-4-2007 19:39:22

Wij hebben prijsbewust gekozen en houen een kleine receptie, koud buffet en dessertenbuffet voor de daggasten, daarbij de drank tot het einde van het feest komt het op 50,50€ per persoon.

Voor de avondgasten is er 's avonds ook nog eten voorzien en met daarbij drank tot het einde van het feest komt het op 30€ per persoon.

In totaal komen we dan op een 2300€ voor de daggasten en 2100€ voor de avondgasten.

Groetjes, Tamara.

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik13-4-2007 19:41:26

Hey,

wij hebben erg prijsbewust gekozen.
Voor de daggasten: kleine receptie, koud buffet en dessertenbufet, drank tot het einde van het feest: 50,50€ per persoon.

Voor de avondgasten is er ook nog wat te eten voorzien en drank tot het einde van het feest: 30€ per persoon.

We zitten dan op 2300€ voor de daggasten en 2100€ voor de avondgasten.

Groetjes, Tamara.

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik13-4-2007 21:56:50

We hebben een koud buffet van 10 euro de man + dessertenbuffet van 1,70 de man.
En dan de drank nog appart.
Ben benieuwd wat het totale kostenplaatje dan zal zijn want je kan nooit inschatten hoeveel er gedronken zal worden.

Wendy

nathalie

Meld misbruik14-4-2007 11:33:21

hoi

wij hebben gekozen een receptie met uitgebreide keuze aan hapjes (onbeperkt), daarna een varkentje aan het spit met groentenbuffet en dan nog een heel uitgebreid dessertbuffet. wij betalen juist geen 60 euro per persoon (dranken inbegrepen tijdens maaltijden en nog een drankenforfait voor tijdens dansfeest)

groetjes
nathalie

nathalie

Meld misbruik14-4-2007 11:33:32

hoi

wij hebben gekozen een receptie met uitgebreide keuze aan hapjes (onbeperkt), daarna een varkentje aan het spit met groentenbuffet en dan nog een heel uitgebreid dessertbuffet. wij betalen juist geen 60 euro per persoon (dranken inbegrepen tijdens maaltijden en nog een drankenforfait voor tijdens dansfeest)

groetjes
nathalie

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik15-4-2007 17:19:00

Voor de receptie betalen wij een forfait van 11,5 pp voor 1,5 uur, met schuimwijn en uitgebreid assortiment hapjes (8 tal pp, met wat vanalles, warm, koud, oesters voor de liefhebbers etc). Het menu komt op 56 euro, voor voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet (met koffie, en van die speciale koffie, faluintjeskoffie dacht ik, cfr hasseltse koffie en zo), alle dranken (ook achteraf bij het avondfeest) en broodjes 's nachts.

Het enige waar we nog over twijfelen is om met twee recepties te werken (dus 1 voor mensen die enkel op receptie komen, en een tweede voor degenen die blijven voor het avondfeest), dan is die tweede receptie goedkoper (ong. 8 euro pp voor 1 uur, met een 4tal hapjes).

Denk alleen dat het wel fijn is om iedereen bijeen te hebben.

Dus totaalprijs is dan 67,5 euro pp.

Groetjes,
Tania

Els
22-9-2007
 Meld misbruik16-4-2007 10:39:45

Hey Tania, hier ben ik weer ;-)
Heb je in de Caelberg al gevraagd of het kan, iedereen op 1 receptie? Wij denken daar ook over, omdat we met tijdgebrek zitten. Er komen 50 mensen enkel naar het dansfeest en anders moeten we die te laat vragen. Hoeveel volk zou jij hebben als je receptie en avondfeestgasten tegelijk laat toekomen? Ik vrees dat wij met zo'n 200 mensen zullen zijn en dat dat wat veel is om op 1,5 te laten passeren...

Els
22/09/07

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-4-2007 15:36:15

Hey,

wij betalen 25,5 euro per persoon.
Hier zit in volledig koud buffet + warm buffet of vijflandenbuffet en ook het dessertenbuffet. Verder is er de tafelversiering, afwas, opkuis, ... allemaal inbegrepen. Enkel de drank niet, alleen wel koffie. Op zich leek ons dit veel, maar als je ziet wat er allemaal in zit, dan is het heel goedkoop en naar t schijnt is het feest wel echt af! Dus wij zijn blij met onze keuze om naar traiteur Saelen te gaan in plaats om van hetzelfde te besteden bij andere traiteurs en maar de helft te krijgen.

Groetjes Katrien

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-4-2007 18:14:57

hallo, wij betalen 63 euro per persoon (receptie'tje, 4-gangen diner-geen dessertbuffet en dansfeest). Voor de receptie betalen wij 18 euro met een 8-tal hapjes pp, vers fruitsap, schuimwijn, lichte bieren, ...
Groetjes

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 8:08:47

Hallo Mieke,

Ik denk dat de prijs die jullie betalen zeker ok is hoor.
Wij betalen voor de receptie in de namiddag €22,5 /pers. (cava, verse fruitsap, wijn - er is ook frisdrank en bier beschikbaar - 12tal verschillende hapjes /pers)
Voor het diner betalen we vanaf de receptie tot het einde van het feest €68,50 / pers. (receptie met cava, verse fruitsap en 4tal hapjes/pers.) voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert (geen buffet, maar verschillende dessertjes op een bord opgediend).

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...