Terug naar overzicht
WIJ hebben onze kaars in een kaarsenfabriek in gent gekocht voor 25 euro (met letters en datum inbegrepen)Ingrid
Hoi Sofie, wij kochten onze huwelijkskaars bij http://www.jokakaarsen.be .Wij kochten de "Tessa en Bart" kaars, deze kwam op 43 € + 7 € verzendkosten (taxipost).Je kan deze zelf gaan afhalen ook hoor.Maar ik moet zeggen, de kaars is echt prachtig !Veel succesSarah15/09/07
dag Sofieik was ook al op zoek geweest naar een kaars maar dan bleek dat we er gewoon één kregen van onze pastoor.Misschien kan je er daar wel één krijgen, mits zacht prijsje of zelfs gratis?!groetjesChristel
Hey Sofie,wij hebben toen we gingen samenwonen een kaars van mijn grootmoeder gekregen van bond zonder naam: 2 rotsjes die in elkaar passen met de tekst "wij samen" op. Wij vonden dat heel toepasselijk voor ons huwelijk. Je kan verschillende kaarsen zien als je in google: bond zonder naam kaarsen intypt. eerste link. De onze kost blijkbaar maar 8 eruo. Er staan ook huwelijkskaarsen bij: 15 euro.Misschien kan je daar eens kijken?groetjesBieke180507
hey sofie,ook wij hebben onze huwelijkskaars gisteren besteld bij jokakaarsen.beWij hebben de kaars gekozen zoals die van liesbet en bram geloof ik. En dat kwam op 27,25 euro dus dat viel heel goed mee..Groetjes
Wij hebben onze kaars gekregen van de priester. Onze namen staan daar wel niet op. Maar dat hoeft voor ons ook niet echt.
Net zoals christel hier al bevestigde, hebben wij vorige week ook te horen gekregen van de pastoor dat wij er één kregen!!! groetjes
Wij hebben de onze besteld via www.beautycandles.be en betaalden 25 euro + verzendkostengroetjes,Wendy
Hey,Ik kocht een heel originele huwelijkskaars in Vladslo (Diksmuide) in een winkeltje waar ze die zelf maken. Echt wel origineel!Het heet Timigrie. Ze hebben echter geen website. Onze kaars is eigenlijk een glasbak, die kan opgevuld worden met bloemen, met twee olielampjes erin. Daarover hangt een keramieken kader met onze namen en datum ering gegraveerd. Het kostte ons maar 22 euro. Leuk, hé!Natascha
Wij hebben geen huwelijkskaars. De pastoor vroeg of wij onze doopkaarsen nog hadden en we gaan die in een soort bloemstuk zetten en die dan aansteken. Wij vonden dat ook wel leuk.Groetjes
Hey,Wij hebben onze trouwkaars gekocht in de Kaarsenboetiek in Scherpenheuvel. Wij betalen € 36 en onze namen en trouwdatum staan er bij op.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo Sofie,bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) hebben ze een héél ruime keuze aan huwelijkskaarsen. Uiteraard variëren de prijzen zeer sterk naargelang de grootte e.d. Jullie namen kunnen er op geplaatst worden ... dit zijn wassen lettertjes, dus geen plastieken!Op de website kan je al enkele kaarsen terugvinden maar de keuze in de winkel is hééél groot!Nog veel succes in je zoektocht!Marita
hoi, hier in Maldegem maakt iemand de kaarsen zelf, de prijs valt goed mee, voor je gaat is het beter dat je haar een seintje geeft 0497 864720
De kaarskesprocessie in Lummen.Heel veel keuze!!