Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanvraag...

13-4-2007 7:50:09
ik ben op zoek naar originele huwelijksaanvraag. ik heb een babytje van twee maanden en misschien dat ik met haar iets kan doen.maar hoeft niet
iemand origineel idee?

dorien

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 318

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik13-4-2007 8:29:12

De zus van mijn vriendin heeft op een originele manier (via haar 1 jaar oude zoontje) verteld dat ze opnieuw zwanger is. Ze had een t-shirt laten drukken, met daarop: in mama's buik zit het mooiste kerstgeschenk (was nl. kerst haha..). Misschien ook leuk met een tekst als: Papa, wil je met mama trouwen?

Groetjes!

dorien

Meld misbruik13-4-2007 8:31:39

hej selma,bedankt voor de fijne tip! kan ik idd gebruiken! :-)

Andy
13-6-2008
 Meld misbruik13-4-2007 18:27:43

hey,

ik heb eergisteren mijn vriendin een aanzoek gedaan op de volgende manier :
aan ons 18maanden oude zoontje een papier gegeven dat hij aan mama moest geven. hij zo fier als een gieter naar mama gelopen, en op het papier stond "mama wil je met mijn papa trouwen". in zijn pulletje had ik het doosje met de ring gestoken en natuurlijk ambeteerde hem dat en nam hij het eruit en gaf hij het aan mama.. :-)

Andy

dorien

Meld misbruik13-4-2007 22:26:47

hoi andy,
ook heel mooi! het enige nadeel is dat ons fleurtje nog wat klein is om naar de papa te lopen. maar misschien is de combinatie met papiertje en t-shirt wel idee. zit nu met het idee rond haar handje een doosje met ring te hangen en t-shirt te laten drukken met de vraag op...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...