Terug naar overzicht
De zus van mijn vriendin heeft op een originele manier (via haar 1 jaar oude zoontje) verteld dat ze opnieuw zwanger is. Ze had een t-shirt laten drukken, met daarop: in mama's buik zit het mooiste kerstgeschenk (was nl. kerst haha..). Misschien ook leuk met een tekst als: Papa, wil je met mama trouwen?Groetjes!
hej selma,bedankt voor de fijne tip! kan ik idd gebruiken! :-)
hey,ik heb eergisteren mijn vriendin een aanzoek gedaan op de volgende manier :aan ons 18maanden oude zoontje een papier gegeven dat hij aan mama moest geven. hij zo fier als een gieter naar mama gelopen, en op het papier stond "mama wil je met mijn papa trouwen". in zijn pulletje had ik het doosje met de ring gestoken en natuurlijk ambeteerde hem dat en nam hij het eruit en gaf hij het aan mama.. :-)Andy
hoi andy,ook heel mooi! het enige nadeel is dat ons fleurtje nog wat klein is om naar de papa te lopen. maar misschien is de combinatie met papiertje en t-shirt wel idee. zit nu met het idee rond haar handje een doosje met ring te hangen en t-shirt te laten drukken met de vraag op...