Terug naar overzicht
Hallo Valérie,We zijn wel niet echt uit de buurt. Momenteel wonen we nog in Mortsel en eind deze maand verhuizen we naar Brasschaat. Dus eigenlijk ook niet zo ver weg.Wij trouwen voor de kerk in Zandhoven en ons feest is in Massenhoven, feestzaal La Grange.Mijn getuige is wel van Zoersel, zij zijn daar vorig jaar in oktober getrouwd.Waar doen jullie jullie feest? Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey Valerie,Wijzelf wonen nu in Berchem, maar trouwen in mijn vroegere parochie te Schilde. Da's dus vlak bij hé! Ons feest gaat door in Kalmthout.Ik zie dat jullie nog wat tijd hebben.Wat is er al beslist?Veel voorbereidingsplezier!Groetjes,Els26/05/2007
wij zijn nu volop zalen aan het bekijken en hopen er zo snel mogelijk één vast te kunnen leggen. We zijn ook naar La Grange gaan kijken, mooie zaal hé, één van mijn favorieten.Voor de rest ligt alleen de kerk en de videograaf nog maar vast. We nemen als videograaf Freddy Van de Cauter uit Zoersel, we moesten snel zijn want er was nog een ander koppel dat ook geïnteresseerd was, vandaar dat die al vastligt.Maar we hebben nog even tijd dus alles zal wel in orde komen, ik vind het voorbereiden in ieder geval al heel leuk.groetjes,Valerie
Hey Valerie !Ik zag net je vraag. Raar hé dat ik als jouw videograaf langs deze weg je ook info kan bezorgen.Onderstaande bruidsparen waarvoor ik ook de videoreportage maak zijn van de omgeving Zoersel/Schilde :Jessy en DavidEllen en StevenHopelijk vergeet ik niemand.Wie weet reageren ze zelf eens.GroetjesFreddy
Hey Valerie,Wij trouwen op 23 juni 2007 in Schilde voor de wet en in Hallaar (Heist-op-den-berg) voor de kerk en ons feest is in Putte.Ik ben van Schilde en mijn verloofde van Hallaar vandaar.Maar we wonen al ruim 2 jaar samen in Schilde.groetjes,evi
Hallo Valerie,Wij trouwen op 07/07/07 in Zoersel. Voor de wet in het gemeentepark en voor de kerk in de kerk van sint-antonius Zoersel.Http://elsensven.bruiloftsite.nl groetjesEls en sven07/07/07
Hey Valerie,wij wonen in Westmalle! Zijn nog maar aan't uitzoeken wat we juist gaan doen. Trouw is voorzien ergens juni volgend jaar pas ...Leuke tips zijn uiteraard altijd welkom!!
Dag Valerie,Hoewel wij al een paar jaar in Leuven wonen, trouwen wij in het gemeentehuis van Zoersel, waar ik vandaan kom. Het huwelijk voor de kerk is op Sicilië, dus niet echt in de buurt! :)Ons feest geven we in de feestzaal van De Kasteelhoeve in Westmalle, ik heb daar vroeger nog weekendwerk gedaan. En jullie?
Hey Linsey,Wij trouwen voor het gemeentehuis in Halle en voor de kerk in Sint-antoius. Vandaag heb ik onze zaal vastgelegd. Ons feest gaat door in de parochiezaal van westmalle.groetjes,valerie