Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Caelberg

12-4-2007 11:09:14
Hallo iedereen, wij trouwen volgend jaar in augustus en we zijn nog op zoek naar een feestzaal. We zijn al naar kasteel Sanderling gaan kijken (héél mooi!), Pauwkenshof, hof van Nassau en straks nog naar Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg. Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de Caelberg in Moorsel. De uitbaters zijn jammergenoeg op reis en dus kan ik geen prijzen vragen. Heeft er toevallig iemand van jullie al infobrochures? Ook reacties op vorige zalen zijn welkom! Heel erg bedankt en succes allemaal!

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 729

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 11:16:50

Dag Karolien,

Jammer genoeg heb ik de brochure niet meer. We hebben voor een andere zaal gekozen, nl De Snip. Ook in Moorsel btw.
De Caelberg vind ik persoonlijk een heel mooie zaal en hun prijzen zijn héél schappelijk! Het eten is zeer lekker en service is ongelooflijk verzorgt! Waarom hebben wij dan toch voor een andere zaal gekozen: de Caelberg heeft geen tuin en een mini parking... Mijn vriend kon zich daar niet mee verzoenen...
Maar ik wil je toch één raad geven, wij zijn ook naar kasteel Sanderling gaan kijken, vergelijk de Caelberg daar niet mee... Op gebied van prijs zijn ze een héél pak goedkoper, showelement is ook veel minder.. Maar ik breek die zaal zeker niet af, het is er één van de betere in deze regio.
Veel plezier met het kiezen!

Isabel
01/09/07

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik12-4-2007 11:21:11

Hei Isabel, bedankt voor de reactie. Zijn de prijzen van de Caelberg dan vergelijkbaar met die van de Snip? Daar heb ik wel info van en die zijn inderdaad heel redelijk!Sanderling is idd duurder denk ik... Toevallig ook naar de Carlton in Aalst gaan kijken? Karolien

Els
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 15:14:33

Isabel,

Wij trouwen op 22 september in de Caelberg te Moorsel. Wij zijn gaan kijken in De Snip, Brouwershof, De Hophoeve, Groene Wilg, De Montil en Caelberg. En deze was zeker het beste. Heel mooie zaal, veel positieve reacties op het eten en super vriendelijke mensen. Ik heb hun brochure 2007 vorige maand per mail gekregen, omdat wij onze menu nog moeten kiezen. Als je je mailadres geeft, stuur ik ze door! En ik hoop dat je nog een plaatsje vindt bij hen, we kunnen je een volledig verslag geven na september!
Laat maar horen of ik je alles moet doorsturen,

Els
22/09/07

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik12-4-2007 16:32:02

Dat zou heel vriendelijk zijn om de brochure door te mailen. Doe maar naar karolien.van.overwaelle@ugent.be We zijn net naar Carelshof geweest en lijkt me niet zo goed. Dikke kans dus dat het Caelberg wordt! Ben benieuwd naar de brochure! Heel erg bedankt! Karolien

Els
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 17:04:05

Karolien,

Is bij deze gebeurd. Als je nog zaken wil weten, laat maar horen!

Els
22/09/07

Els
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 17:05:52

Je mail is teruggekeerd, staat er misschien een foutje in het adres?

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik12-4-2007 17:09:37

stuur dan maar naar ribbeken@hotmail.com Heel erg bedankt voor de moeite!

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik12-4-2007 17:38:32

Hei Els, blijkbaar lukt het niet of zo? Ik apprecieer echt de moeite hoor want ik kan moeilijk nog wachten tot volgende dinsdag als de mensen van de Caelberg terug komen. Brand van nieuwsgierigheid!Zijn het vriendelijke mensen in de Caelberg? Groetjes, Karolien

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-4-2007 21:15:15

Hallo iedereen,

Wij gaan trouwen in de Caelberg op 3/05/2008! Wij zijn naar een heleboel zalen in een wijde omgeving gaan kijken: De Snip, De Hophoeve, het Brouwershof, Salons Waerboom, Ter Heyde in Gooik en ik vergeet er nog denk ik. We hebben lang getwijfeld tussen Caelberg en de Waerboom (waar we nota bene onze eerste kus hebben uitgewisseld lol), maar we zijn toch voor de Caelberg gegaan. Vooral omdat we er ons allebei heel goed bij voelden (meer op ons gemak, Waerboom vonden we iets te chic plus er zijn daar verschillende feesten in verschillende zalen, iets te groot naar onze zin), het heeft een heel goeie prijs-kwaliteitverhouding en omdat we er supervriendelijk ontvangen zijn. Bovendien heb ik nog niks dan goeie reacties over zowat alles gehoord (en zeker het eten).

Voor Els: gezien jullie er trouwen in september, laat je eens uitgebreid weten hoe het was??? Email: tmoerenhout@hotmail.com.

Verder Karolien: wij hebben de brochure 2006 nog de papieren versie meegekregen, en 2007 heb ik elektronisch. In principe kijken we in 2008 voor menukeuze, maar je mag onderling combineren, wat wij toch wel een pluspunt vonden.
Ik probeer het ook eens door te sturen.

Groetjes nog,

Bart en Tania

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik13-4-2007 8:37:45

Karolien,

Je vroeg of ik ook iets wist over de Carlton. Persoonlijk vind ik dat die zaal dringend een opknapbeurt kan gebruiken! Ze is enorm afgeleefd. En toch ook net iets duurder. Wel lekker eten. De prijzen van De Snip en de Caelberg zijn vergelijkbaar, maar Caelberg is nog net iets goedkoper. Maar dat scheelt echt niet veel, daarop kan je je keuze zeker en vast niet laten berusten.

Groetjes,
Isabel
01/09/07

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik17-4-2007 18:25:54

De kogel is door de kerk! We geven onze feest in Kasteel Sanderling. De Caelberg zal ongetwijfeld ook lekker zijn, maar er is geen tuin aan en we zullen veel kindjes hebben op de receptie. Sanderling is een echte aanrader! en nu kunnen de voorbereidingen eventjes rusten... Bedankt allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info