TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
1-9-2007
|
12-4-2007 11:16:50
Dag Karolien,
Jammer genoeg heb ik de brochure niet meer. We hebben voor een andere zaal gekozen, nl De Snip. Ook in Moorsel btw. De Caelberg vind ik persoonlijk een heel mooie zaal en hun prijzen zijn héél schappelijk! Het eten is zeer lekker en service is ongelooflijk verzorgt! Waarom hebben wij dan toch voor een andere zaal gekozen: de Caelberg heeft geen tuin en een mini parking... Mijn vriend kon zich daar niet mee verzoenen... Maar ik wil je toch één raad geven, wij zijn ook naar kasteel Sanderling gaan kijken, vergelijk de Caelberg daar niet mee... Op gebied van prijs zijn ze een héél pak goedkoper, showelement is ook veel minder.. Maar ik breek die zaal zeker niet af, het is er één van de betere in deze regio. Veel plezier met het kiezen!
Isabel 01/09/07
|
|
Karolien
2-8-2008
|
12-4-2007 11:21:11
Hei Isabel, bedankt voor de reactie. Zijn de prijzen van de Caelberg dan vergelijkbaar met die van de Snip? Daar heb ik wel info van en die zijn inderdaad heel redelijk!Sanderling is idd duurder denk ik... Toevallig ook naar de Carlton in Aalst gaan kijken? Karolien
|
|
Els
22-9-2007
|
12-4-2007 15:14:33
Isabel,
Wij trouwen op 22 september in de Caelberg te Moorsel. Wij zijn gaan kijken in De Snip, Brouwershof, De Hophoeve, Groene Wilg, De Montil en Caelberg. En deze was zeker het beste. Heel mooie zaal, veel positieve reacties op het eten en super vriendelijke mensen. Ik heb hun brochure 2007 vorige maand per mail gekregen, omdat wij onze menu nog moeten kiezen. Als je je mailadres geeft, stuur ik ze door! En ik hoop dat je nog een plaatsje vindt bij hen, we kunnen je een volledig verslag geven na september! Laat maar horen of ik je alles moet doorsturen,
Els 22/09/07
|
|
Karolien
2-8-2008
|
12-4-2007 16:32:02
Dat zou heel vriendelijk zijn om de brochure door te mailen. Doe maar naar karolien.van.overwaelle@ugent.be We zijn net naar Carelshof geweest en lijkt me niet zo goed. Dikke kans dus dat het Caelberg wordt! Ben benieuwd naar de brochure! Heel erg bedankt! Karolien
|
|
Els
22-9-2007
|
12-4-2007 17:04:05
Karolien,
Is bij deze gebeurd. Als je nog zaken wil weten, laat maar horen!
Els 22/09/07
|
|
Els
22-9-2007
|
12-4-2007 17:05:52
Je mail is teruggekeerd, staat er misschien een foutje in het adres?
|
|
Karolien
2-8-2008
|
12-4-2007 17:09:37
stuur dan maar naar ribbeken@hotmail.com Heel erg bedankt voor de moeite!
|
|
Karolien
2-8-2008
|
12-4-2007 17:38:32
Hei Els, blijkbaar lukt het niet of zo? Ik apprecieer echt de moeite hoor want ik kan moeilijk nog wachten tot volgende dinsdag als de mensen van de Caelberg terug komen. Brand van nieuwsgierigheid!Zijn het vriendelijke mensen in de Caelberg? Groetjes, Karolien
|
|
Tania
3-5-2008
|
12-4-2007 21:15:15
Hallo iedereen,
Wij gaan trouwen in de Caelberg op 3/05/2008! Wij zijn naar een heleboel zalen in een wijde omgeving gaan kijken: De Snip, De Hophoeve, het Brouwershof, Salons Waerboom, Ter Heyde in Gooik en ik vergeet er nog denk ik. We hebben lang getwijfeld tussen Caelberg en de Waerboom (waar we nota bene onze eerste kus hebben uitgewisseld lol), maar we zijn toch voor de Caelberg gegaan. Vooral omdat we er ons allebei heel goed bij voelden (meer op ons gemak, Waerboom vonden we iets te chic plus er zijn daar verschillende feesten in verschillende zalen, iets te groot naar onze zin), het heeft een heel goeie prijs-kwaliteitverhouding en omdat we er supervriendelijk ontvangen zijn. Bovendien heb ik nog niks dan goeie reacties over zowat alles gehoord (en zeker het eten).
Voor Els: gezien jullie er trouwen in september, laat je eens uitgebreid weten hoe het was??? Email: tmoerenhout@hotmail.com.
Verder Karolien: wij hebben de brochure 2006 nog de papieren versie meegekregen, en 2007 heb ik elektronisch. In principe kijken we in 2008 voor menukeuze, maar je mag onderling combineren, wat wij toch wel een pluspunt vonden. Ik probeer het ook eens door te sturen.
Groetjes nog,
Bart en Tania
|
|
Isabel
1-9-2007
|
13-4-2007 8:37:45
Karolien,
Je vroeg of ik ook iets wist over de Carlton. Persoonlijk vind ik dat die zaal dringend een opknapbeurt kan gebruiken! Ze is enorm afgeleefd. En toch ook net iets duurder. Wel lekker eten. De prijzen van De Snip en de Caelberg zijn vergelijkbaar, maar Caelberg is nog net iets goedkoper. Maar dat scheelt echt niet veel, daarop kan je je keuze zeker en vast niet laten berusten.
Groetjes, Isabel 01/09/07
|
|
Karolien
2-8-2008
|
17-4-2007 18:25:54
De kogel is door de kerk! We geven onze feest in Kasteel Sanderling. De Caelberg zal ongetwijfeld ook lekker zijn, maar er is geen tuin aan en we zullen veel kindjes hebben op de receptie. Sanderling is een echte aanrader! en nu kunnen de voorbereidingen eventjes rusten... Bedankt allemaal!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|